شک و تردید بزرگ آنچلوتی در آستانه یک نبرد سرنوشت ساز

تهدید بزرگی برای کارلو آنچلوتی در مورد انتخاب تیم اصلی اش برای بازی مقابل منچسترسیتی وجود دارد.


سرویس خبر شماره: 1822507 |
13 ارديبهشت 1401 ساعت 12:53 |
3,576 امتیاز خبر|

6نظرات

آنچلوتی فدریکو والورده را جایگزین کاسمیرو کرد و از رودریگو به عنوان وینگر استفاده کرد. اکنون ابهام زیادی در مورد ترکیب رئال مادرید برای بازی چهارشنبه شب وجود دارد و این که آنچلوتی کدام یک از این دو بازیکن را در ترکیب اصلی قرار خواهد داد. والورده در هفته های اخیر ثابت کرده که بازیکن مهمی در رئال مادرید است اما رودریگو نیز در بهترین فرم خود قرار دارد و اوایل این هفته دو گل به اسپانیول زد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی هفته گذشته در چارچوب بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. شاگردان پپ گواردیولا در بیشتر زمان بازی در بیشتر بازی تسلط داشتند و موقعیت های زیادی روی دروازه لوس بلانکوس خلق کردند، اما شخصیت اصلی رئال مادرید بار دیگر به کمک آمد و تیم کارلو آنچلوتی در محل کار 4-3 شکست خورد. .

آنچلوتی اکنون باید تصمیم مهمی بگیرد، یعنی بین والورده و رودریگو که هر دو بسیار آماده هستند، یکی را برای حضور در ترکیب اصلی انتخاب کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در این بازی، کاسیمیرو، هافبک برزیلی و کلیدی رئال مادرید به دلیل مصدومیت نتوانست مقابل منچسترسیتی به میدان برود. با این حال، او به خوبی بهبود یافته است و مطمئناً یکی از 11 مرد اصلی کارلو آنچلوتی در بازی چهارشنبه شب خواهد بود. این اتفاق یک شک بزرگ را برای سرمربی ایتالیایی لوس بلانکوس ایجاد می کند.