شگفتی آلمان با جایگزینی هیجان انگیز ژاپن (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1855133
02 دسامبر 1401 ساعت 18:23 |
12.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سامورایی ها در نیمه اول دیدار مقابل آلمان، در نیمه اول دیدار مقابل آلمان هیچ کدام از شوت های درون چارچوب دروازه مانوئل نویر را وارد دروازه آلمان نکردند و باعث ناراحتی این دروازه بان نشد. اما در نیمه دوم، عملکرد حساب شده هاجیمه موریاسو و زهرآگین ترین حملات این تیم، آنها را به هم گره زد.

مهاجم تعویضی ژاپن چهار دقیقه پس از ورود به زمین دروازه آلمان را باز کرد.

شگفتی آلمان با جایگزینی هیجان انگیز ژاپن (تصویر)

کائورو میتوما که در دقیقه 57 به ترکیب ژاپن اضافه شده بود، در دقیقه 75 با یک نفوذ سریع و تمیز از سمت چپ زمین به پشت محوطه جریمه و یک توپ عبوری، ضربه ای به تاکومی مینامینو زد. بازیکن می توانست از زاویه ای بسته و آهسته شوت کند اما ضربه او با توپ ناقص مانوئل نویر و گیرکردن همان توپ در تور همراه بود.

در دقیقه 73، مانوئل نویر، اولین موقعیت جدی ژاپن که با ضربه زدن به مدافع آلمان می خواست وارد دروازه شود، با کف دست و واکنشی دیدنی او را از خط خارج کرد تا توپ تنها به کرنر ارسال شود. به سامورایی، اما دو دقیقه بعد از آن دروازه باز شد.

ریتسو دوان 4 دقیقه پس از ورود به زمین، توپ ریباند مینامینو از نویر را با یک ضربه محکم به گل تبدیل کرد تا ضربه دوم در چارچوب سامورایی، گل تساوی تیم را به ارمغان آورد و 10 دقیقه بعد گل دوم به ثمر رسید. توسط یک بازیکن یک بازیکن تعویضی دیگر (تاکوما آسانو) گل می زند و در آستانه برتری قرار می گیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی