شگفتی برزیلی آنچلوتی برای دوئل مقابل بارسا

شایعات در مورد جانشین کریم بنزما از دیروز به گوش می رسد و لوکا یوویچ یا گرت بیل هدایت خط حمله را بر عهده دارند، اما مارکا معتقد است کارلتو روی مثلث هجومی وینیسیوس، مارکو آسنسیو و رودریگو تکیه خواهد کرد. مثلث جوانی که بار سنگین حملات رئال را در ال کلاسیکو به دوش خواهد کشید.

غیبت بنزما رئال مادرید را از داشتن بازیکنی محروم می کند که مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو 11 گل زد و 10 پاس گل داد. تاکنون غیبت سه بازیکن از دو تیم الکلسیکو قطعی شده است که دو نفر از آنها (فرلاند مندی و بنزما) از رئال مادرید و بازیکن دیگر از بارسلونا (سرجینو دست) هستند.

از قبل مشخص بود که وینیسیوس و آسنسیو در ترکیب خواهند بود اما رودریگو شگفتی ساز کارلتو در بازی امشب است. ستاره جوان برزیلی سابقه 4 بازی مقابل بارسا را ​​در کارنامه دارد و با حضور او رئال هرگز شکست نخورد. رودریگو یک تساوی و سه برد مقابل بارسا و سه پاس گل به دست آورده است. دو پاس گل او از دو ال کلسیکوی اخیر به دست می آید تا نشان دهد در این بازی بزرگ چه بازیکنی تاثیرگذار است.

سرمربی ایتالیایی رئال قصد دارد رودریگو گوئز را زودتر مقابل بارسا به زمین بفرستد.

رودریگو در دقیقه 56 بازی برگشت رئال مادرید و پیتاژی وارد بازی برگشت شد و همراه با کاماویگا بازی را به سود رئال برگرداند. او در یکی از سه گل رئال نقش بسزایی داشت، سپس در بازی هفته گذشته مقابل مایورکا دستمزد خود را گرفت و در ترکیب اصلی بازی کرد، هرچند به دلیل مصدومیت تعویض شد. خوشبختانه مصدومیت رودریگو جدی نبود و او برای حضور در ال کلاسیکو امشب مشکلی نخواهد داشت. چهارمین پیروزی مقابل برسا در انتظار ستاره برزیلی است؟



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1816175 |
29 مارس 1400 ساعت 14:57 |
1,981 |

1نظرات

رودریگو در ترکیب 11 نفره

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریم بنزما که دوشنبه شب گذشته در دیدار تیمش مقابل مایورکا به دلیل مصدومیت درخواست تعویض کرده بود، روز گذشته در تمرینات کهکشانی ها شرکت نکرد و در لیست بازی های مقابل بارسا قرار نگرفت. .