شگفتی بزرگ لیگ برتر؛ شکست ناپذیری این تیم به 10 رسیده است



محرم نویدکیا بازیکن استوره سپاهان این هفته موفق شد رکورد شکست ناپذیری خود در لیگ بیست و سوم را دو برابر کند. محرم که دعوت بسیاری از مربیان از جمله امیر قلعه نویی را برای نیمکت نشینی تیم محبوبش رد کرده بود، دو فصل به عنوان سرمربی سپاهان از رسیدن به جام قهرمانی بازماند.

محرم هر فصل در سپاهان بالای 60 امتیاز گرفته است. رکوردی که در 90 درصد فصل های لیگ برتر برای قهرمانی کافی بود اما متاسفانه برای محرم آن عنوان دور از دسترس او بود تا از سپاهان جدا شود.

مس رفسنجان در این فصل با الهام آرام رفت و نتایج خوبی کسب نکرد. زمانی که نام محرم به عنوان نامزد جانشینی در رسانه ها مسکوت ماند، کمتر کسی فکر می کرد نویدکیا حاضر است با تیمی غیر از سپاهان به فوتبال بازگردد.

اتفاقی که افتاد و اولین تجربه محرم نویدکیا در تیمی غیر از سپاهان از شروع بازی برگشت رقم خورد. محرم زمانی که در ایران بازی می کرد به جز سپاهان پیراهنی به تن نمی کرد و به عنوان مربی فقط تجربه مدیریت سپاهان را داشت و به همین دلیل بسیاری در موفقیت او تردید داشتند.

اما با شروع بازی برگشت همه این تردیدها به تحسین تبدیل شد. مس رفسنجان در پایان دور رفت با 15 امتیاز از 15 مسابقه و 8 شکست (بیش از نیمی از مسابقات) در رده دهم قرار گرفت. او در دور برگشت سوم شد. یعنی بعد از پرسپولیس 22 و استقلال 21 امتیاز در 9 بازی، 15 بازی خارج از خانه جمع کرده بود!

اما نقطه برجسته کار محرم شکست ناپذیری او بود. در این فصل به جز او مربی شکست ناپذیری نداریم و جواد نکونام که در دور دوم شکست نخورده بود در دور رفت مغلوب سپاهان شد و از همه مهمتر در جام حذفی با استقلال به محرم و مس رفسنجان باخت. در اولین دیداری که از این جام حذف شد. آن هم در 90 دقیقه و بدون وقت اضافه یا پنالتی.

مس این هفته در دربی کرمان مقابل گل گهر به تساوی یک بر یک رسید. دهمین مسابقه لیگ بیست و سوم با محرم که با 3 برد و 7 تساوی به پایان رسید. مس 16 امتیازی شد و به لطف تساوی ملوان و سپاهان و شکست پیکان جایگاه سوم خود را در دور برگشت و همچنین فاصله پرسپولیس و استقلال حفظ کرد.

مس با برتری مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی موفق شد پیکان را در جام حذفی حذف کند و در جمع 8 تیم مرحله یک چهارم نهایی قرار بگیرد که قرار است 6 اردیبهشت ماه به میدان بروند.

یعنی محرم در 12 بازی روی نیمکت مس لیگ و جام حذفی 4 برد و 8 تساوی به دست آورده و بدون باخت در هر دو میدان به تاریخ سازی ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: ستاره جنجالی لیگ برتر به ایران بازنگشت/ تصمیم نهایی سرمربی؛ من دیگر این بازیکن را نمی خواهم



سرویس داخلی اخبار فوتبال