شگفتی لیونل مسی از بازگشت تاریخی رئال؛ درست نیست!

توز پاسخ داد: به من بگو لئو چه می گوید؟ آگوئرو پاسخ می دهد: “لعنتی.” .. نمی توانم بگویم. اما بالاخره فاش شدن پیام لیونل مسی در واتس اپ به سرخیو آگوئرو؛ این چیزها نمی توانند واقعی باشند. کارلوس توز در ادامه می گوید: این اتفاقات دیوانه کننده هستند و نمی توان در بازی دیگری مثل این پیروز شد.

رئال مادرید امشب برای سومین بار متوالی به لیگ قهرمانان اروپا بازگشت غیرممکن کرد و در نهایت به فینال رسید. در بازی برگشت نیمه نهایی مقابل منچسترسیتی، گالاتاسرای با دو گل معجزه آسای رودریگو در ثانیه های پایانی بازی را به تساوی کشاند و در وقت های اضافه کریم بنزما گل سوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا راهی فینال شود. .


سرویس خبر شماره: 1822755 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 02:58 |
46,408 امتیاز خبر|

0نظرات

سوپراستار نیز متعجب شد.


جالب اینجاست که سرخیو آگوئرو در طول بازی به عنوان یک کارشناس در ESPN ظاهر شد و از طریق لینک ویدیویی با اسکار روگری و کارلوس توز صحبت کرد. این سه نفر در حال تجزیه و تحلیل اقدامات بازی بودند و در مورد بازگشت رئال مادرید با یکدیگر صحبت می کردند. اما در شروع وقت اضافه بود که سرخیو آگوئرو ناگهان روی آنتن به کارلوس توز گفت که لیونل مسی به من پیام می دهد.

لیونل مسی نیز از بازگشت متوالی رئال مادرید به لیگ قهرمانان اروپا شگفت زده شده است.

سرانجام اتفاقی که در هفته های اخیر همه را شگفت زده کرده بود امشب در ورزشگاه رئال مادرید تکرار شد و این تیم در شرایطی که تا دقیقه 90 برای صعود به دو گل نیاز داشت، بار دیگر دست به کار تاریخی زد و در نهایت به فینال لیگ رسید. ورود



مجله اخبار فوتبال خارجی