شگفتی مدافع اسلوونیایی درباره رونالدو: او باورنکردنی است


سرویس خبر شماره: 2052352
12 جولای 1403 در 8:57 ب.ظ.
1.3K |

1نقطه نظر

وانیا درکاسیچ، مدافع اسلوونیایی می گوید از عملکرد کریستیانو رونالدو در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 شگفت زده شده است.

شگفتی مدافع اسلوونیایی درباره رونالدو: او باورنکردنی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 فرصت خوبی برای بازیکنان اسلوونی بود تا به مصاف کریستیانو رونالدو و یارانش بروند. وانیا درکاسیچ در خط دفاعی کار سختی داشت و وظیفه داشت کریستیانو را مهار کند.

درکاسیچ درباره تجربه بازی با پرتغال با ابولا پرتغال صحبت کرد: تمام این تجربه چیزی است که اگر زنده بمانم به فرزندان و نوه هایم خواهم گفت. خاطرات خوبی از این قهرمانی آسیا خواهم داشت.

درکاسیچ که تیمش در ضربات پنالتی مغلوب پرتغال شد و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند، از تجربه اش در توقف رونالدو گفت.

او درباره بازی مقابل کریستیانو گفت: “آیا سخت‌تر از حد انتظار بود؟ نمی‌دانم، اما انتظار بازی سختی را داشتم. کریستیانو هنوز هم بازیکنی منحصربه‌فرد است، باورنکردنی است که او در 39 سالگی پس از 118 دقیقه همچنان در حال دویدن است، فکر می‌کنم فوق‌العاده است. “این نشان دهنده تلاش است. او در زمین بازی کرد، بنابراین بازی بسیار سختی بود، اما من فکر می‌کنم ما کار بزرگی انجام دادیم.”

2049839

او درباره اشک های رونالدو پس از مهار پنالتی او توسط یان اوبلاک گفت: “من آن صحنه را ندیدم زیرا روی یان اوبلاک و کرنر بعد از پنالتی از دست رفته تمرکز کردم. خوشحال بودیم که او پنالتی را از دست داد و سپس فرصتی برای بازگشت به بازی داشتیم.”

درکاسیچ معتقد است که شاگردان روبرتو مارتینز یکی از مدعیان قهرمانی یورو هستند. وی در این زمینه گفت: پرتغال تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد. من فکر می‌کنم با کمی شانس آنها می‌توانند خیلی جلو بروند و قهرمانی را کسب کنند.»

مجله اخبار فوتبال خارجی