شیخ جاسم در حال فکر رفتن مستقیم به گلیزر برای تلاش برای دستیابی به توافق – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات

در مورد پیشنهاد شیخ جاسم بن حمد آل ثانی و اینکه آیا سرمایه گذاری متعهد بخشی از پیشنهاد 5 میلیارد پوندی است یا علاوه بر آن، روشن نیست.

حرکت بعدی شیخ

در حال حاضر، به نظر می رسد پیشنهاد سر جیم راتکلیف بالاتر و انعطاف پذیرتر است، از جمله امکان حفظ جوئل و اورام گلیزر به عنوان سهامداران اقلیت، اما او خواهان کنترل کامل است.

بنیاد Nine Two ابتدا منتظر بازخورد خواهد بود، اما منابع نشان می‌دهند که رفتن مستقیم به گلیزر برای تلاش برای انجام یک معامله را رد نکرده‌اند. این به معنای دو چیز است: حذف واسطه ها از طرف آنها و یا ملاقات با گلیزر از طریق Raine یا حتی دور زدن آنها.


سردرگمی همچنان حاکم است زیرا پیامدهای پایان دور سوم پیشنهادات برای خرید منچستریونایتد همچنان ادامه دارد.

The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/05/03/sheikh-jassim-contemplating-going-direct-to-the-glazers-to-try-and-strike-deal-263481/ منبع:

احساس فزاینده ای وجود دارد که شیخ باید تلاش خود را افزایش دهد تا در حال حاضر شانسی واقع بینانه داشته باشد و او 100 درصد از باشگاه را بخواهد.

روزنامه نگار بن جاکوبز برخی به‌روزرسانی‌های کلیدی را در این مورد منتشر کرده است. او اشاره کرده است که به نظر می رسد INEOS در این مسابقه پیشروی کرده و برنامه های انتقال خاصی را در دست اجرا دارد.

در مورد شیخ جاسم، در حالی که بنیاد Nine Two منتظر بازخورد گلیزرها از طریق گروه راین است، آنها در فکر رفتن مستقیم به گلیزرها برای انجام یک معامله هستند.

فروش کامل به یکی از پیشنهاد دهندگان همچنان مسیر ترجیحی است، اما گلیزرها هنوز گزینه های سرمایه گذاری اقلیت از جمله کارلایل، آرس، خیابان ششم و الیوت را رد نکرده اند.

– بن جیکوبز (@JacobsBen) 2 مه 2023

جالب اینجاست که انتظار می رود گلیزرها در این هفته بازخورد خود را در مورد پیشنهادات نهایی اعلام کنند. آنها تحت فشار زیادی برای فروش هستند زیرا هواداران دوباره علیه خانواده آمریکایی اعتراض کردند، این بار قبل از بازی استون ویلا.

در حالی که قرار است مذاکرات «نهایی» پس از انتخاب یک مناقصه‌گزار انجام شود، «منابع Nine Two بنیاد تعامل مستقیم را زودتر رد نمی‌کنند».

جیکوبز فاش کرد که گزینه ترجیحی ممکن است در اوایل ماه مه ظاهر شود یا حتی ممکن است از آنها خواسته شود که ابتدا پیشنهادات را اصلاح کنند.


“منابع نشان می دهند که آنها رفتن مستقیم به گلیزر برای تلاش برای انجام یک معامله را رد نکرده اند. این به معنای دو چیز است: حذف واسطه ها از طرف آنها و یا ملاقات با گلیزر از طریق راین یا حتی دور زدن آنها.

تعامل مستقیم در مقابل پیشنهاد انعطاف پذیر

میچل که به خاطر جستجوی بازیکنانی مانند سادیو مانه و کریستوفر نکونکو مشهور بود، پس از پایان همکاری خود با موناکو، به لیورپول پیوست.

رتکلیف همچنین پل میچل را به عنوان بخشی از پروژه #MUFC در نظر گرفته است. میچل قبلاً برای نیس در نظر گرفته شده بود.