شیخ سلمان رئیس جمهور شد، تاج هم رای می آورد!

گزارش “مجله اخبار فوتبال”سی و سومین اجلاس مجمع عمومی کنفدراسیون فوتبال آسیا در منامه در حال برگزاری است و در این نشست، انتخابات پست های مختلف از جمله هیات اجرایی فدراسیون برای دوره 2027-2023 و همچنین نمایندگان قاره آسیا برگزار می شود. در شورای فیفا

همچنین لیست نامزدهای معاونت ریاست جمهوری که تا دقایقی دیگر انتخابات آنها انجام می شود به شرح زیر است: هاشم حیدر از لبنان (غرب آسیا)، مهدی تاج از ایران و دستان بیک کنوکبایف از قرقیزستان (آسیای میانه)، یوجین سیچوپ از بوتان (آسیای جنوبی)، زاو زاو از میانمار (آسیای جنوب شرقی) و جنباتور آمگلان باتور از مغولستان (آسیای شرقی) ). ).


سرویس خبر شماره: 1867960
12 فوریه 1401 ساعت 11:55
2.7 هزار |

6نقطه نظر

در این نشست شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه که تنها نامزد ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا بود، برای سومین دوره نیز در سمت خود باقی ماند.

نامزدهای عضویت در شورای فیفا نیز عبارتند از: شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی (قطر)، دو ژاوکای (چین)، کوزو تاشیما (ژاپن)، مونگ گیو چونگ (کره جنوبی) و داتوک حاجی حمدین بن حاجی (مالزی)، ماریانو آرانتا (فیلیپین) و یاسر المشال (عربستان سعودی).

مجمع عمومی کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال برگزاری است و تا دقایقی دیگر انتخابات نایب رئیسی این نهاد برگزار می شود.

شیخ سلمان رئیس جمهور شد، تاج هم رای می آورد!

پنج نامزد از منطقه غرب آسیا، دو نامزد از آسیای مرکزی، سه نامزد از جنوب و سه نامزد از منطقه آسه‌آن و فوک کای (هنگ کنگ) و منطقه شرق نیز برای تصدی این سمت با هم رقابت می‌کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی