شیخ قطری نیامد و آتش زد / دومین ستاره بزرگ او چیست؟

گزارش هایی مبنی بر هدف قرار دادن این سه نفر توسط شیخ جاسم پس از آن منتشر شد که روزنامه سان فاش کرد نیمار هدف اصلی این بانکدار ثروتمند بوده است. پسر طلایی برزیل در تابستان امسال در کنار لیونل مسی، هم تیمی محرومش، پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد.

شیخ جاسم میلیاردر قطری امیدوار است پس از ارائه پیشنهاد جدید خود در اواخر آوریل، کنترل یونایتد را در دست بگیرد. و بیلد مدعی است که شیخ جاسم اگر تابستان امسال جانشین گلیزر شود، برنامه های بزرگی برای شیاطین سرخ دارد. این سرمایه‌دار جاه‌طلب امیدوار است که نه یک، نه دو، بلکه سه عضو تیم فرانسه را که در جام جهانی قطر در اولدترافورد نایب قهرمان شدند، بیاورد.

اولین نام در لیست شیخ جاسم کیلیان امباپه فوق ستاره پاری سن ژرمن است که در این فصل 35 گل به ثمر رسانده است. این بازیکن 24 ساله سال گذشته با قهرمان لیگ 1 قرارداد جدیدی امضا کرد و طبق گزارشات، ماهیانه 5.3 میلیون پوند درآمد دارد. شیخ جاسم همچنین امیدوار است با جذب ادواردو کاماویگا 20 ساله خط هافبک اریک تانهاچ را تقویت کند. این بازیکن جوان در کمتر از دو سال بیش از 90 بازی برای رئال مادرید انجام داده است. رئال همچنین مطمئن است که در رقابت برای جود بلینگهام از بوروسیا دورتموند پیروز می شود. و این به احتمال زیاد کاماویگا را به جایگاهی پایین تر از هافبک کارلو آنچلوتی خواهد برد. آخرین بازیکن این لیست شیخ جاسم کینگزلی کومان است. اگرچه او تنها 26 سال دارد، اما قبلاً با بایرن مونیخ، یوونتوس و پاری سن ژرمن در چندین کشور قهرمان شده است و می تواند مشکل منچستریونایتد را در سمت راست حل کند.

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

شیخ جاسم بن حمد آل ثانی که احتمال می رود مالک بعدی منچستریونایتد شود، به دنبال جذب سه ستاره فرانسوی از جمله کیلیان امباپه است. و حالا که پاری سن ژرمن اعلام کرده در حال شنیدن پیشنهادات برای خرید نیمار است، منچستریونایتد برای جذب ستاره برزیلی به میدان آمده است.