شیرجه دیدنی در برابر پرواز و گل طارمی

مهدی طارمی که با وجود درخشش قابل توجه در لیگ قهرمانان اروپا و چهار گلی که در این رقابت ها به ثمر رساند، در سه هفته پایانی لیگ برتر پرتغال موفق به گلزنی نشده بود و دو پاس گل نیز به ثبت رسانده بود، امشب نتوانست طلسم را بشکند و به این روند شکست پایان دهید.

ستاره ایرانی پورتو که مقابل خط دفاعی چند لایه سانتا کلارا قرار گرفته بود، در دقیقه 88 روی توپی که از سمت چپ زمین فرستاده شد به گل دوم تیمش نزدیک شد اما ضربه سر او توسط گابریل باوتیستا مهار شد. دروازه بان حریف با شیرجه ای دیدنی به سمت راست دروازه دفاع کرد و اجازه نداد مهدی طارمی در یازدهمین بازی فصلش ششمین گل خود را به ثمر برساند.

در شبی که طارمی تا پایان بازی در زمین حضور داشت، تیم فوتبال پورتو در خارج از خانه مقابل سانتا کلارا به تساوی یک بر یک دست یافت تا با کسب 23 امتیاز، موقتا در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال باقی بماند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پورتو در دقیقه 3 ضربه سر فابیو کاردوسو را به ثمر رساند و در برابر سانتا کلارا شروعی پروازی داشت، اما حملات این تیم پس از به ثمر رساندن گل اول شکست خورد و آنها نتوانستند دوباره دروازه را باز کنند.


سرویس خبر شماره: 1850796
07 نوامبر 1401 @ 22:54 |
7.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بدشانسی ماندگار ستاره ایرانی در مسابقات قهرمانی پرتغال;

پورتو که در دقیقه 83 گل تساوی را دریافت کرد، با ادامه حملات خود به دنبال پیروزی بود، اما آخرین حمله این تیم در دقیقه 8+90 با ضربه مهدی طارمی و ضربه مدافع سانتا کلارا از دست رفت. مسابقه بدون مسابقه است برنده به پایان خواهد رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی طارمی سه شب پس از نمایش درخشان خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل سانتا کلارا و موفق شد دو گل در بازی مقابل کلوب بروژ بلژیک به ثمر برساند، امروز با انگیزه زیادی به مصاف سانتا کلارا رفت. هفته ها ناکامی در گلزنی در لیگ برتر پرتغال.

در حالی که مهدی طارمی مثل همیشه در ترکیب اصلی قرار داشت، تیم فوتبال پورتو امروز یکی از بازی های هفته یازدهم لیگ برتر پرتغال را در ورزشگاه سائو میگل به مصاف سانتا کلارای دسته شانزدهم رفت.

مهاجم ایرانی پورتو علیرغم تلاش زیاد برای گلزنی مقابل سانتا کلارا موفق به انجام این کار نشد.

شیرجه دیدنی در برابر پرواز و گل طارمی