شیرزد تامیروف; مانند لیونل مسی (تصویر)

تمیروف که رفتارش در بازی های اخیر کاملا محسوس بوده، اگرچه رکورد گلزنی خوبی از خود به جای نگذاشت، اما با بیشترین اعتماد کادرفنی تیم مواجه شد و با توجه به قدرت دوندگی بالایش و تلاشی که برای فشار بر دفاع حریف داشت. او توانست به شرایط حضورش در این تیم ادامه دهد.

پرسپولیس هفته آینده در دیداری سخت و حساس به مصاف سپاهان می رود. باید دید مهاجم ازبکستانی با توجه به انگیزه و روحیه خوبش چه عملکردی مقابل این حریف خواهد داشت.
تصویر: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی

او با علم به اینکه به خاطر این اتفاق از داور کارت دریافت خواهد کرد تا با ادامه نشان دادن پیراهنش مقابل سکوها شادی خود را تکمیل کند، تصویرسازی خود را با نشان دادن پیراهن لیونل مسی در برنابئو و ال کلاسیکو تکمیل کرد. هم تیمی ها در زمین بودند و آماده بودند تا بازی را ادامه دهند، در نهایت او فقط به شادی گل تساوی خود پایان داد. اما تنها یک بازیکن در جشن گل او حضور داشت و بقیه قرمزپوشان بلافاصله منتظر شروع مجدد بازی بودند و سعی کردند گل بعدی را بزنند.

مهاجم ازبکستانی پرسپولیس در نهایت موفق شد در این تیم گلزنی کند تا تیمش را از شکست در فولادشهر نجات دهد.


سرویس خبر شماره: 1823629 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 10:38 |
2,767 امتیاز خبر|

0نظرات

یک گل به اندازه 10 گل شاد است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شیرزد تمیرف در اواسط فصل به عنوان خرید زمستانی به جمع سرخپوشان اضافه شد که انتقادات خاص خود را نسبت به عملکرد و عملکرد او در بازی های اخیر داشته است. در شرایطی که یحیی گل محمدی بارها از مسئولان فدراسیون خواسته بود به دلیل ممنوعیت جذب بازیکن خارجی، حداقل یک مهاجم خارجی جذب کنند. در نهایت، آنها موفق شدند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی با گزینه های زیادی در اطراف نام باشگاه، شیرزد تمیروف را به خدمت بگیرند.

مهاجم ازبکستانی و پرانرژی پرسپولیس که در بازی های اخیر تلاش می کرد خود را به عنوان یک گلزن مطرح کند، پس از نزدیک به 500 دقیقه بازی در این تیم، در نهایت موفق شد با مهدی ترابی و رو در رو، یک پاس گل تماشایی به ثمر برساند. کبریت با فراباسی دروازه آهن را باز کن و شادی گل دیوانه ات را نشان بده. تامیروف بلافاصله پس از به ثمر رساندن گلی که به ذوب آهن زد تا بازی به تساوی کشیده شود، پیراهن خود را در آورد و راهی سکوها شد تا شادی خود را با هواداران تقسیم کند.