شیری: آقای زاهدی فر ببینید پنالتی بود یا نه


سرویس خبر شماره: 1869191
18 فوریه 1401 در 22:35
14.1 هزار |

11نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فوتبال خوزستان در خانه مقابل سپاهان شکست خورد. مهدی شیری در این خصوص در گفتگو با خبرنگار میکسدزون گفت: مسابقه فوق العاده ای بود. ما فوتبال فوق العاده ای بازی کردیم و فکر نمی کنم هیچ تیمی اینقدر برای سپاهان اذیت کرده باشد و سپاهان چندین بار خودش را به زمین انداخت.
وی درباره تصمیم داور ادامه داد: ساسان انصاری خطا شد و از داور می خواهم این صحنه را دوباره ببیند، پنالتی است یا نه؟ ما فوتبال خوبی بازی می کنیم و نیاز به حمایت داریم.
مدافع فولاد درباره اعتراض هواداران گفت: هفته آینده به بازی های آسیایی می رویم و آنها تنها مشوق ما هستند. ما به حمایت آنها نیاز داریم. بازم میگم هیچ تیمی به اندازه ما سپاهان رو اذیت نکرده. ما خوب بازی کردیم و حداقل مستحق یک امتیاز بودیم.
وی در ادامه درباره گرایش فولاد گفت: ما خوب بازی می کنیم و گاهی شانس با ما یار نیست. امیدوارم در هفته های آینده بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم.
بازیکن فولاد در خصوص سوال خبرنگار درباره لحن زاهدی فر داور بازی گفت: هر وقت می خواهیم صحبت کنیم منتظریم بگویند بیایید کمیته انضباطی. امیدوارم بازی های خوبی برای ما انجام دهند. ما مدام سخت کار می کنیم. در یک سری صحنه ها نیازی به سوت زدن ندارند، یکی برای این تیم و یکی برای تیم دیگر سوت می زنند، نیازی به این همه وقفه نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع فولاد خوزستان مدعی است هیچ تیمی به اندازه آنها سپاهان را اذیت نکرده است.

شیری: آقای زاهدی فر ببینید پنالتی بود یا نه