شیری: اول به لیگ فکر می کنیم و بعد به استقلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نساجی مانند اکثر تیم ها اردوی پیش فصل را در پست ترکیه سپری کرد. حامد شیری در این خصوص به خبرنگار ما گفت: ابتدا شمال بودیم، سپس تهران، سپس به اردوی ترکیه رفتیم. بازی های دوستانه خوبی انجام دادیم و به هماهنگی رسیدیم. انشاالله بتوانیم عملکرد خوبی در لیگ داشته باشیم.

کاپیتان دوم نساجی مازندران درباره تجربه همکاری با حمید مطهری توضیح داد: او تجربیات خوبی دارد و سعی می کنیم گروه خوبی برای آنها تشکیل دهیم و نتایج خوبی بگیریم.

مدافع نساجی درباره اینکه آیا این تیم می تواند در ورزشگاه شهید وطنی از حریفان میزبانی کند یا خیر، گفت: هنوز خبر موثقی به ما نداده اند اما ما هم مثل همه هوادارانمان همیشه مشتاق بازی با هوادارانمان در ورزشگاه وطنی هستیم. در اسرع وقت. امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص دیدار با الخریطیات و زدن پنج گل گفت: بازی دوستانه خوبی بود. حریف با اینکه پنج گل زد اما تیم بدی نبود. در نیمه اول 2-0 پیش افتادیم و در نیمه دوم هر دو تیم تعویض شدند و در نهایت 5 گل به ثمر رساندیم. یک بازی هم با تیم غنا داشتیم که آن هم بازی دوستانه خوبی بود و با پیروزی پر گل ما به پایان رسید.

نساجی با اشاره به اینکه سوپرجام را مقابل استقلال به عنوان قهرمان جام حذفی پیش رو دارند، گفت: ابتدا بازی های لیگ را پیش رو داریم. برای حضور با قدرت در سوپرجام مقابل استقلال باید به فکر نتیجه گیری باشیم.

شیری درباره اولین بازی خود با مس رفسنجان گفت: تیم مس رفسنجان سال گذشته نتایج خوبی در لیگ کسب کرد. او بازیکنان بسیار خوبی دارد و بازیکنان با کیفیت دیگری را جذب کرده اند. ما همچنین سعی می کنیم بیشترین کارایی را داشته باشیم و بهترین نتایج را به دست آوریم.

شیری در نهایت درباره انتظارات آنها به عنوان قهرمان جام حذفی سال گذشته اضافه کرد: توقعات واقعاً زیاد است که درست است. هواداران تیمی را می خواهند که سال گذشته قهرمان جام حذفی شد و کار بزرگی برای کسب نتایج خوب در لیگ انجام داد. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا تا حد امکان سخت کار کنیم و انتظارات را برآورده کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کاپیتان نساجی که بهترین گلزن این تیم است در بازی های تدارکاتی در این زمینه جای خود را نشان داد.


سرویس خبر شماره: 1837063
15 اوت 1401 @ 5:55 بعد از ظهر
1.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ما دوست داریم در ورزشگاه وطنی بازی کنیم

این بازیکن یکی از گلزنان تیمش در بازی های تدارکاتی بود. وی گفت: در بازی های تدارکاتی چهار گل زدم که دو گل آن از روی نقطه پنالتی بود. امیدوارم خدا بتواند این روند را در بازی های لیگ هم ادامه دهد.