شیری: من دخترم را رویا کردم

کاپیتان نساجی برای اولین بار طعم قهرمانی را گرفت و به قول خودش ظرف چند سال خستگی خود را فراموش کرد.


سرویس خبر شماره: 1821936 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 22:44 |
14,059 |

2نظرات

پول دادیم و قهرمان شدیم تا آسیایی شویم.

ما به تعهد خود عمل کردیم
من بعد از صعود به لیگ برتر به این تیم آمدم و قبل از آن یکی دو فصل را در آنجا گذراندم، بچه های دیگر به اندازه من هستند. از جمله ممشلی، حسن نجفی و مهدی نظری که در سال های قبل بودند و سابقه زیادی در این باشگاه دارند. وظیفه من این است که خوب بازی کنم و تمام تلاش خود را می کنیم تا به تعهد خود نسبت به باشگاه عمل کنیم.

فینالیست را پیدا خواهیم کرد
شرایط خوب پیش رفت تا هفته آینده و این بار در لیگ آلومینیوم را پیدا کنیم. فینالیست حذفی بودیم و باید هفته آینده در اراک به مصاف این تیم برویم، امیدوارم تیم ما خیلی بهتر شود. بازی فینال کیفیت خوبی نداشت و امیدواریم این اتفاق تکرار نشود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

درد و رنج را فراموش کردم

امیدوارم آقای حدادیان ناامید نشوند
من در تیم های مختلف حضور داشته ام و با مدیران زیادی کار کرده ام و ضمن همکاری با آقای حدادیان متوجه می شوم که از نظر تامین شرایط مادی تیم، تشریفات، سفرها و همچنین تعهدات در قبال کارکنان. و بازیکنان را به بهترین شکل ممکن فراهم می کند. برای یک استان از جیبش خرج می کند که کار بسیار بزرگی است. امیدوارم شرایط به گونه ای پیش نرود که آنها مانند بسیاری از باشگاه های دیگر در بخش خصوصی اداره شوند و پس از مدتی صاحبان آن تیم ها دلسرد شوند. با حمایت مسئولان مازندران ناامید نشوید.

مسابقات قهرمانی از بازی با آرمان گهر آغاز شد
ما یک تیم هستیم و برای رسیدن به هدفمان همه نقش دارند، از بحث مالکیت و مدیریت گرفته تا کادرفنی، پشتیبانی بازیکنان، کادر پزشکی و غیره که همگی در مسابقات حذفی نقش داشته اند و این شروع شد. بازی با آرمان گوهر سیرجان. بچه ها خوب کار کردند و این مسابقه را بردیم و با گل گهر سیرجان، استقلال و مس کرمان پیروز شدیم تا به بازی آلومینیوم رسیدیم. من همیشه سعی کردم بازی های خوبی انجام دهم و فکر می کنم بچه های دیگر نقش مهمی داشتند و ما در این مدت کار تیمی خوبی داشتیم.

دخترم به آرزویش رسید
آوردن دخترم به ورزشگاه سخت بود اما بعد از هفت خوان رستم که توانستم این کار را انجام دهم این اتفاق افتاد و او توانست به آرزویش جامه عمل بپوشاند و من هم توانستم این شرایط را به نوعی دیگر به او ارائه دهم. یک سری قوانین وجود دارد که فکر می کنم به بچه ها اجازه نمی دهد در سن بالا وقتی که فنجان بالا می رود، نزدیک باشند، بنابراین در طول این داستان ما از آنها خواسته ایم که با بالا آمدن فنجان در اطراف محل بایستند.

توپ به پایم برخورد کرد و منحرف شد
در ثانیه های آخر و زمانی که توپ از بالای سرم عبور کرد و وقتی برگشتم دیدم بازیکن حریف شرایط خوبی برای ضربه زدن دارد به همین دلیل پشت سر علیرضا حقیقی قرار گرفتم و خدا را شکر توپ سر راهم قرار گرفت و ضربه ای ایستاده بود و انحراف داشت و تبدیل به گل نشد چون اگر آن توپ تبدیل به گل می شد بازی در وقت اضافه می شد و چون در دو بازی آخر 120 دقیقه بازی کرده بودیم، فکر می کنم شرایط به یک گل تبدیل می شد. کمی سخت

ما نمی دانیم تکلیف آسیایی شدن چیست
ما خودمان نمی دانیم تکلیف نساجی در آسیا چیست؟ اما تا زمانی که اطلاعات قطعی نداشته باشیم بهتر است در این مورد صحبت نکنیم و امیدوارم هر چه زودتر تکلیف مشخص شود. به هر حال این شهر، این استان و این تیم برای حضور در آسیا هزینه کرده اند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حامد شیری پس از به ثمر رساندن گل پیروزی تیم نساجی مازندران مقابل مس کرمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، شب گذشته پس از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک، تیمش را به نایب قهرمانی رساند. او قهرمان شد و حالا بعد از احساسش در این بازی این گفتگو را دارد:

این اولین باری بود که شخصاً جام را بردم. برای من خیلی خوب بود و خیلی زیبا بود. فکر می‌کنم در آن 18 سال کار سخت، تمام خستگی‌ها و دردهایی را که در آن مدت متحمل شدم فراموش کردم و این به من انگیزه جدیدی داد تا تلاش کنم و به فوتبال ادامه دهم.

دوست داریم این حس را دوباره تکرار کنیم
بازی خوب.البته ما در پایان بازی خوب بازی نکردیم و آلومینیوم در نیمه دوم موقعیت هایی داشت، شاید موقعیت های زیادی نداشتیم اما به دلیل موقعیت هایی که در نیمه اول داشتیم و باختیم. ، در نیمه دوم اجازه ندادیم این اتفاق بیفتد. خوشحالم که بازی در 90 دقیقه به پایان رسید و هواداران ما مسیر طولانی را طی کردند. آنها خوشحال ورزشگاه را ترک کردند و این حس خوبی برای ما بود، امیدوارم بتوانیم این حس را در ماه های آینده تکرار کنیم.