شیر هنوز شیر است. شیر مجروح خطرناکتر است/ زوج پرسپولیس کابوس پرسپولیس می شود؟



درباره اتفاقات دو ماه اخیر در سپاهان زیاد نوشته ایم و همه کسانی که فوتبال را می شناسند این را می دانند. سپاهان به عنوان حرفه ای ترین باشگاه برای همه مهم است. هر اتفاقی که در این تیم می افتد می تواند برای همه باشگاه ها در همه رشته ها الگو باشد و اتفاقاتی که در سپاهان می افتد می تواند آینه ورزش ما باشد.

سپاهان در این دو ماه و فصل جدید چه در داخل و چه در خارج از کشور کم حواشی و داستانی نداشته است اما هر بار در زمین تیم مسئول کیفیت فنی به بهترین نحو کار خود را انجام داد. سپاهان مهره های زیادی دارد اما کیست که نداند مدیریت تیم ستاره ای کار همه نیست؟ گرد هم آوردن این تیم هنر می خواهد!

اما همین تیم ستاره ای هیچ وقت ترکیب 100 نفره خود را نداشته و در هر مسابقه یک تیم غایب است. همیشه قبل از هر مسابقه فشاری از بیرون به سمت این تیم وارد می شود که می تواند هر گروهی را نابود کند اما سپاهان هر بار با نمایشی عالی و یک نتیجه عالی همه را غافلگیر می کند.

در سپاهان 4 امتیاز از دست رفت اما این تیم در شروع قهرمانی با پیروزی بزرگ برگشت. ماجرای بازی با الاتحاد و محرومیت مقابل نساجی و شکست خانگی مقابل ملوان همه را برای این دیدار نگران کرد اما سپاهان آمد و رکورد زد. از آغاز رقابت های باشگاهی در آسیا در سال های دور تا تاسیس لیگ قهرمانان آسیا در سال 2002 و تغییر در قالب مسابقات و تعداد سهمیه های کشوری، هیچ نماینده ای از کشورمان نتوانسته رقیب را شکست دهد. با این نتیجه

سپاهانی که پیش از این مسابقه با مدال نقره کنفدراسیون فوتبال آسیا گرم بود، فرصت میزبانی را از دست داد و آمدن از اصفهان به تهران برای هوادارانش سخت بود اما ببینید چطور در یک نیمه 8 گل به ثمر رساند. این ارتش می تواند و باید الگویی برای همه تیم های ما باشد. همه ورزشکاران ما باید ببینند که چگونه با زمین و آب و هوا مبارزه کنند و البته این نتیجه بسیار امیدوارکننده بود. برای اولین بار شهریار مقانلو و عیسی آل کثیر با هم به میدان رفتند تا زوج مهیب و توقف ناپذیر سپاهان را تشکیل دهند.

اول فصل آل کثیر کارت بازی نداشت آقای گل از جایی که اومده بود فصل قبل یعنی مغانلو مصدوم شد و بازی با المالیک اولین باری بود که این دو بازی می کردند. با یکدیگر. زوج پرسپولیس در آستانه بازی با پرسپولیس!

تصور کنید رضا شکاری پشت آن دو و در کنار رضا اسدی و فرشاد احمدزاده برگردد. کاوه رضایی از راه می رسد و امید نورافکن دوباره بازی می کند! سپاهان دانشگر، رضاییان، زکی پور، حسین نژاد، کریمی و نازاید را نیز در اختیار دارد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال