شیوع کرونا در کمپ پرسپولیس؛ 4 مورد با علائم هشدار دهنده

ابتلای دو بازیکن و علائم سرماخوردگی چند بازیکن دیگر دغدغه جدید و چالش جدید کادرفنی پرسپولیس است و حالا می ترسند این بیماری واگیردار به سایر بازیکنان سرایت کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

یحیی گل محمدی روز گذشته از 9 بازیکن تیم امید دعوت کرد تا برای بازی مقابل فولاد به ورزشگاه شهید کاظمی بیایند. او این دعوت را بدون 6 بازیکن ملی پوش و سه مصدوم در ترکیب خود انجام داد اما ناگهان با غایبان بیشتری روبرو شد.

انتظار می رود تست دو بازیکن پرسپولیس طی 72 ساعت آینده منفی شود و به زمین بازگردند اما باید دید در دیدار مقابل گل گهر به میدان می روند یا خیر.

نکته جالب اینجاست که این دو بازیکن به خصوص گهری مدعی هستند که در جایی غیر از تمرین تیمی حضور نداشته اند و اگر به کرونا مبتلا شده اند از محل تمرین تیم بوده است. این در حالی است که مهدی عبدی روز گذشته علیرغم حضور در ورزشگاه کاظمی به میدان نرفت و شایعات پیرامون او نیز شکل گرفت. به نظر می رسد مهاجم پرسپولیس علائم سرماخوردگی دارد. نکته جالب اینجاست که روز گذشته نعمتی و گهری اعلام کردند که آماده حضور در این بازی هستند اما به دلیل مثبت بودن تست و علائم مشهود، باشگاه پرسپولیس این درخواست را نپذیرفت.

احمد گوهری بازیکنی است که دیروز به ویروس کرونا مبتلا شد، اما او تنها کسی نیست که با علائم کووید در خانه ماند. شنیده ها حاکی از آن است که سیامک نعمتی نیز به کرونا مبتلا شده و در بازی دیروز به ورزشگاه شهید کاظمی نیامده است.

همچنین پس از بازگشت رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس از کربلا، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر ابتلای وی به کرونا شنیده شد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که درویش امروز وارد ساختمان باشگاه شده و در شرایط خوبی به سر می‌برد. علایم رضا درویش هم سرماخوردگی است و فکر می کند کرونا ندارد. البته تست مثبتی در این زمینه ارائه نشد.