شی لیسی دوباره دچار شکست مصدومیت شد، تا پایان فصل – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات


تیم بزرگسالان منچستریونایتد ممکن است مشکل داشته باشد، اما تیم های رده سنی با آکادمی مشهور یونایتد که استعدادهای برتر را یکی پس از دیگری پیدا می کند، آتش گرفته اند.

یونایتد زیر 18 سال عنوان قهرمانی لیگ برتر زیر 18 سال شمال را به دست آورد در حالی که در تمام فصل تنها دو بار شکست خورد در حالی که برای اولین بار جام لیگ برتر را نیز به دست آورد. تیم زیر 21 سال نیز به مرحله پلی آف راه یافته است، جایی که آنها به مصاف آرسنال خواهند رفت.

آکادمی تنها منبع امید در این فصل از منظر تیم اصلی بوده است زیرا اکثر نام‌های مطرح در این فصل با مشکل مواجه شده‌اند.

اریک تن هاگ از پیشرفت های آلخاندرو گارناچو و کوبی ماینو سود برده است در حالی که بحران شدید مصدومیت باعث شده است که او اولین بازی خود را برای بازیکنانی مانند دن گور، ویلی کامبوالا، عمری فورسون و اخیراً ایتان ویتلی انجام دهد.

فصل لیسی تمام شد

این مهاجم دویست و پنجاهمین فارغ التحصیل آکادمی شد که اولین بازی خود را برای تیم اول انجام داد، رکوردی قابل توجه و گواهی بر کار سخت انجام شده در پشت صحنه.

همانطور که توسط شخص مردمشی لیسی 17 ساله در ردیف بعدی برای اولین حضور احتمالی قبل از پایان فصل قرار داشت. اما اکنون باید منتظر ماند.

این وینگر در شبکه های اجتماعی فاش کرد که بار دیگر دچار مصدومیت شده و قرار است تا پایان فصل از میادین دور باشد.

لیورپودلیایی در این باره نوشت: “با اشتیاقی که مصدومیت دیگری داشتم تا فصلم را زودتر به پایان برسانم، منتظر فصل بعد هستم.” ایکس (سابق توییتر).

هواداران مشتاق دیدن او برای اولین بار هستند

لیسی که به تازگی اولین قرارداد حرفه ای خود را با این باشگاه امضا کرده است، به دلیل پارگی عضله ران که او را در این فصل تنها به 10 بازی محدود کرده بود، بیش از 5 ماه از میادین دور بود.

از زمان به دست آوردن آمادگی جسمانی، او به طور مداوم در جلسات تمرینی تیم اول حضور داشته است که در آن مربی هلندی را تحت تاثیر قرار داده است.

پس از این آخرین شکست، باشگاه باید تلاش کند و حتی بیشتر از این بچه شگفت‌انگیز با استعداد مراقبت کند تا از اختلالات کمتری در حرکت رو به جلو مطمئن شود.

امیدواریم که ملی پوش زیر 17 سال انگلیس بتواند قبل از شروع پیش فصل آمادگی خود را به دست آورد، زیرا هواداران ناامید هستند که او را در تیم اصلی ببینند و آنها معتقدند که “لیونل مسی” خود را دارند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/30/shea-lacey-suffers-injury-setback-again-out-for-the-rest-of-the-season-279606/ منبع: