صحبت های احساسی پیکه پس از خداحافظی/ من در بارسلونا به دنیا آمدم و اینجا خواهم مرد

جرارد پیکه آخرین بازی خود را در نیوکمپ انجام داد، شبی که بارسلونا در هفته سیزدهم لالیگا اسپانیا 2-0 آلمریا را شکست داد. این مدافع اسپانیایی که بازی بعدی او با اوساسونا آخرین بازی او با پیراهن بارسا خواهد بود، بین سال های 1997 تا 2004 در آکادمی باشگاه بارسلونا حضور داشت و پس از رفتن به منچستریونایتد در سال 2008 به تیم کاتالان بازگشت و در این مدت به میدان رفت. در 616 بازی برای این تیم به میدان رفت و 53 گل و 15 پاس گل به ثمر رساند.

پیکه 35 ساله پس از پیروزی بارسلونا مقابل آلمریا و آخرین بازی خود در ورزشگاه نوکمپ با چشمانی اشکبار به هواداران بارسلونا گفت: “در ابتدا می خواهم از همه تشکر کنم.” از همه شما تشکر می کنم، از هم تیمی هایم، کارکنان و سایر اعضای باشگاه تشکر می کنم. در زندگی، با بزرگتر شدن، می فهمیم که دوست داشتن گاهی رها کردن است. بعد از تمام عشقی که در بارسلونا پیدا کردم، زمان آسانی برای من نیست، اما زمان رفتن فرا رسیده است. من متقاعد شده ام که در آینده دوباره اینجا خواهم ماند. من بارسا را ​​دوست دارم، بنابراین فکر می کنم زمان مناسبی برای رفتن است. این خداحافظی نیست. من اینجا به دنیا آمدم و اینجا خواهم مرد. زنده باد بارسلونا برای همیشه.”

هواداران بارسلونا در نیوکمپ با سردادن شعار “رئیس، رئیس، رئیس” با مدافع کهنه کار خود خداحافظی کردند، علیرغم اینکه او قبلاً از رویای خود برای نشستن روی صندلی رئیس باشگاه از بارسلونا در آینده صحبت کرده بود.

جرارد پیکه در طی آن سالها 30 جام مختلف را با بارسلونا به دست آورده است، از جمله هشت قهرمانی لالیگا، هفت قهرمانی کوپا دل ری اسپانیا، سه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، شش قهرمانی در سوپرجام، اسپانیا، سه قهرمانی باشگاهی جهان و سه قهرمانی جهان. . سوپرجام اروپا



سرویس اخبار فوتبال خارجی