صحبت های جالب ستاره ذوب: گل استقلال استثنایی بود!


سرویس خبر شماره: 2020270
21 مه 1403 ساعت 07:01
1.7 هزار |

2نقطه نظر

از فرصت ها استفاده نکردیم و تنبیه شدیم.

محسن آذرباد می گوید ذوب آهن بیش از کل لیگ برتر موقعیت های مقابل استقلال ایجاد کرد.

صحبت های جالب ستاره ذوب: گل استقلال استثنایی بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ذوب آهن در آخرین لحظات دیدار مقابل استقلال در روز بیست و ششم لیگ برتر این دیدار را واگذار کرد تا بدون امتیاز تهران را ترک کند. محسن آذرباد درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی مقابل استقلال واقعا زیبا و دوستانه بود و همه کسانی که این دیدار را دیدند لذت بردند اما برای ما غم انگیز تمام شد. ما در این دیدار تیم بسیار خوب و شایسته ای بودیم و به نظرم تیم ذوب آهن مستحق شکست نبود.

او ادامه داد: می توانستیم از موقعیت هایمان بهتر استفاده کنیم و با نتیجه خوبی پیروز شویم، اما فوتبال همین است. البته استقلال تیم بزرگی است و مقابل هواداران خودش بازی کرد اما با وجود این دو گلی که خوردیم جزو استثنائات بود.

آذرباد در مورد گلزنی ذوبیها در دقایق پایانی گفت: زیبایی فوتبال در این اتفاقات منعکس می شود. از دقیقه 70 تا 90 موقعیت های گلزنی واقعا خوبی داشتیم که تبدیل به گل نشد و نوبت آنها بود که در دقیقه 95 به ما گل بزنند، بنابراین فرصت جبران نداشتیم. البته این اتفاقات برای تیم ما اصلا زیبا نیست. تیم ما واقعاً نیاز به برد داشت و اگر پیروز می شدیم در رده ششم جدول قرار می گرفتیم و وضعیت ما خیلی بهتر می شد.

2010549

بازیکن ذوب آهن درباره اعتراض اعضای این تیم به داوری و عدم خروج روزبه چشمی گفت: کارشناسان داوری نظر خود را داده اند و همه چیز مشخص است اما صحبت از داوری فایده ای ندارد. کارخانه ریخته گری آهن چند هفته است که دچار این مشکل شده است. در نیم فصل دوم که به این تیم پیوستم 4-5 پنالتی صددرصد برای ذوب آهن گرفته نشد. این موضوع تاثیر زیادی روی امتیازات و شرایط جدول دارد. با این حال، فکر نمی‌کنم صحبت در مورد آن منصفانه باشد و چیزی از آن عایدی نخواهیم کرد. فقط پشیمان هستیم و اتفاق خاصی نمی افتد.

وی در خصوص دیدار استقلال و تقابل حمیدی فر و مهرداد رضایی گفت: آن موقع در رختکن بودم اما شنیدم دیروز به کمیته انضباطی رفتم. امیدوارم کمیته انضباطی به راحتی از کنار این موضوع نگذرد و حق هیچکس ضایع نشود به خصوص که مهرداد دو هفته به دلیل مصدومیت بازی نکرد و دقیقا در همین ناحیه ضربه خورد و به نظر می رسد فصل را از دست داده است.

این بازیکن سپس به ربیعی تبریک گفت و گفت: آقای ربیعی یک مربی سرشناس فوتبال است و من نیازی به حرف هایم ندارم. آنها سخت کار می کنند و توصیه های فنی و تاکتیکی خوبی به ما می دهند. اگر دقت کنید هیچ تیمی به اندازه ما مقابل استقلال موقعیت ایجاد نکرد و این نشان دهنده توانایی های آقای ربیعی است.

1984237

آذرباد دلیل عدم نتیجه گیری ذوب آهن در هفته های اخیر را توضیح داد: ما می‌توانیم در چند بازی اخیر نتایج واقعاً خوبی بگیریم و به راحتی در رده پنجم جدول باشیم، اما فوتبال همین است و اگر از فرصت‌ها استفاده نکنی مجازات می‌شوی. باید از موقعیت هایمان استفاده می کردیم، اما نشد.

وی در خصوص ادامه بازی های لیگ برتر گفت: چهار بازی و 12 امتیاز باقی مانده است و امیدوارم بتوانیم از این چهار بازی امتیازهای خوبی بگیریم و جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم. مطمئن باشید در هر تیمی که بازی می کنیم، هدف همه بچه ها و کادرفنی این است که بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

وی در نهایت درباره دیدار آینده ذوب آهن مقابل پیکان گفت: هر دیداری شرایط خاص خود را دارد و قطعا این دیدار سخت خواهد بود. ما در زمین خودمان بازی می کنیم و باید در این مسابقه پیروز شویم. امیدواریم این اتفاق بیفتد.

مجله اخبار فوتبال داخلی