صحبت های جالب سرمربی آبی ها در مورد بازیکنانش/ این بازیکن اضافه وزن دارد و پول دست من می گذارد!

اینزاگی در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن در رختکن اینتر شخصیت جالب‌تری دارد، ادامه داد: همه بازیکنان من خوب هستند، اما در میان آنها مارسلو بروزوویچ و نیکولو بارلا سرزنده‌تر و پرشورتر از بقیه هستند. سمیر هاندانوویچ هم شخصیت خوبی دارد اما اخلاق و سبک زندگی خودش را دارد. او کاپیتان تیم ماست. می توانم بگویم استفن دفری بسیار شبیه او است.”

دیروز (جمعه) سیمونه اینزاگی در گفتگوی معمولی با یک شبکه تلویزیونی اینترنتی ادعاهای جالبی را در مورد برخی از بازیکنان تیمش مطرح کرد.

سرمربی اینتریس در پایان در پاسخ به این سوال که از بین سه بازیکن خود شامل بروزوویچ، بارلا و روملو لوکاکو کدام یک را برای شام دعوت می کند، گفت: بروزویچ را می گیرم، زیرا لوکاکو نباید وزنش اضافه شود و باید سر فرم بماند. بارلا هم برای من خرج زیادی می کند!”

در این مصاحبه، اینزاگی، 46 ساله، ابتدا به سوالی در مورد بازی فوتبال فانتزی (یک بازی فوتبال آنلاین) پاسخ داد و گفت: “من هرگز این بازی را انجام نداده ام و انجام نمی دهم. هرگز انجام نداده ام، اما پسرم توماسو هر هفته چند روز قبل از بازی ها “در مورد تمرین اصلی اطلاعات می گیرم، اما در این مدت تا بازی ها، ما مربیان هم سردرگم هستیم.”

اینزاگی به تازگی اردوی پیش فصل اینتر را آغاز کرده است تا فینالیست های فصل گذشته سری آ را برای فصل جدید آماده کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی