صحبت های عجیب سرمربی کره ای پس از شکست

بنتو برای امارات گفت: “این یک پیروزی عادلانه برای حریف است.” من مسئولیت دارم و اکنون باید احساس مسئولیت کنم و باید در مورد آنچه که امروز انجام داده ایم و انجام نداده ایم، در آینده به دنبال چه چیزی هستیم، اهدافمان چیست و چه کاری می خواهیم انجام دهیم فکر کنم.

پائولو بنتو در پایان سخنان خود گفت: نمایشی که مقابل امارات به نمایش گذاشتیم آن چیزی نیست که تاکنون انجام داده ایم و بدترین عملکرد ما بود؛ نه تنها نتیجه، بلکه عملکرد و نگرش ما در این بازی ناامید کننده است. و برای ما عادی نبود فکر می کنم بازی با امارات یک نوع “سیگنال” بود و اگر این سیگنال را خوب درک نکنید ممکن است در آینده مشکلاتی پیش بیاید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم ملی کره جنوبی اعتراف کرد که تیمش مقابل امارات عملکرد خوبی از خود نشان نداد.

سرمربی کره جنوبی در پاسخ به اینکه چه چیزی باید در تیمش تقویت شود، گفت: صلابت روانی.

کره جنوبی 16 کرنر دریافت کرد تا مقابل امارات گلزنی کند اما هیچ کدام، اما بنتو سرمربی کره جنوبی معتقد است مشکل گل نخوردن از ضربات ایستگاهی آخرین دغدغه او برای تیمش است!

شکست کره جنوبی در دیدار روز گذشته مقابل امارات در حالی رقم خورد که کره ای ها دهمین حضور متوالی خود در جام جهانی را تجربه می کردند و هدف آنها از این دیدار تشریفاتی حفظ صدر جدول گروه و البته رکورد فوق العاده شان بود. در برابر امارات متحده عربی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از نتایج غیرمنتظره رقابت های مقدماتی جام جهانی در آسیا، جدال کره جنوبی و امارات بود که امارات توانست با یک گل به پیروزی برسد و در مقاطعی به جواز صعود کند. این گروه در مرحله پلی آف و حذف کره ای ها ناکام ماند و پس از اولین باخت رقابت های رهبری را به ایران واگذار کرد.

سیستم بازی ما با امارات متفاوت است؛ به نظر می رسد بازیکنان ما چندان جاه طلب و با انگیزه نبودند و نتوانستند بازی های قبلی خود را تکرار کنند.

از ژانویه 2006 که کره جنوبی در دبی مغلوب امارات شد، کره ای ها هرگز به حریفان خود نباختند و سرانجام دیروز رکورد 16 ساله را شکستند و سومین پیروزی امارات متحده عربی در تاریخ رقابت های خود را رقم زدند. با کره جنوبی؛ کره ای ها 13 بار پیروز شده اند و 5 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

با وجود برتری آشکار کره ای ها در آمار از جمله مالکیت توپ و شوت در چارچوب حریف، نتوانستند از برتری آماری خود استفاده کنند و مغلوب امارات شدند.


سرویس خبر شماره: 1817287 |
10 تیر 1401 @ 07:05 |
23,833 |

0نظرات

بنتو: نمایش ناامیدکننده ای داشتیم.

پائولو بنتو سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کره جنوبی پس از باخت تیمش اعتراف کرد که تیمش امروز عملکرد ناامیدکننده ای داشته و شکست را پذیرفت.