صحبت های مهم آنچلوتی درباره بازنشستگی از فوتبال/ زمان بازنشستگی کارلوتو مشخص شد

آنچلوتی همچنین درباره غیبت تونی کروس در لیست نامزدهای توپ طلا گفت: “من کمی تعجب کردم زیرا او فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. البته اگر همه بازیکنان رئال مادرید نامزد شوند، می تواند مشکل ساز شود.” اما بازیکنانی مانند کروس، والورده و آلابا شایستگی آن را دارند زیرا آنها یک فصل عالی را پشت سر گذاشتند.”

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در مصاحبه های اخیر خود نکات جالبی را بیان کرده است. او ابتدا در مورد وینیسیوس، مهاجم رئال که در رده نهم رده بندی بهترین بازیکن سال یوفا قرار دارد، گفت: “همه نظری دارند. وینیسیوس از فصلی که داشت خوشحال است. ما انتظار داریم که او به موفقیت و ثبات آخرین فصل خود ادامه دهد. او در جام ملت های اروپا گل ما را زد. او در آینده برای این جایزه می جنگد. البته برنده توپ طلا امسال مال ما خواهد بود.”

تیم تحت هدایت او هفته گذشته موفق شد فرانکفورت را با دو گل شکست دهد تا روزهای درخشان کارلتو روی نیمکت رئال مادرید ادامه یابد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

سرمربی سرخپوشان مادریدی در پایان درباره بازنشستگی خود اظهار داشت: با پایان دوران حضورم در رئال مادرید دوران مربیگری ام را به پایان می برم، بعد از رئال بازنشسته می شوم.رئال مادرید بالاترین سطح فوتبال جهان است و این آخرین دوره تمرینی من خواهد بود.”

سرمربی ایتالیایی موفق رئال مادرید گفته است که پس از جدایی از این باشگاه از فوتبال خداحافظی کرده و بازنشسته خواهد شد.

سرمربی بزرگ ایتالیایی رئال مادرید، بیش از هر مربی دیگری در تاریخ، چهارمین سوپرکاپ اروپا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.