صحبت های مهم آنچلوتی درباره قراردادش و رئال; تا سال 2034 می مانم/ سوت اعتراض شنیدم!

او همچنین درباره هو شدن ادن هازارد پس از ورود به زمین صحبت کرد. آزار برای اولین بار در بیش از یک سال گذشته برای رئال مادرید بازی کرد: “بله، من سوت های اعتراضی را شنیدم. ادن در تعطیلات بازی های داخلی به خوبی تمرین کرده بود و امروز توانست چند دقیقه بازی کند. او خوب کار کرد و داد. اگر او خوب تمرین کند، شانس بیشتری برای بازی خواهد داشت.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

آنچلوتی در پاسخ به سوال گوتی (اسطوره رئال) در مورد آینده اش در رئال گفت: “آیا من را نگران می بینید؟ من رئال را به اندازه شما دوست دارم. هیچکس نباید شک کند که من فقط به رئال مادرید فکر می کنم اگر باشگاه خوشحال باشد. من تا سال 2034 با من خواهم ماند.”

آنچلوتی درباره بازی افتتاحیه گفت: این یک برد برای مک لیدی بود. ابتدا کمی اذیت شدیم و وایادولید بهتر می شد، اما بعد از زدن گل اول بازی ما سرعت خوبی داشت و گل های بعدی را به ثمر رساندیم. سرعت انتقال توپ ما عالی بود و کریم نشان داد که در بهترین فرم قرار دارد. “امشب همه چیز خوب پیش رفت.”

رئال مادرید روز یکشنبه موفق شد با پیروزی 6-0 مقابل وایادولید فاصله خود با بارسا را ​​به 12 امتیاز کاهش دهد و با روحیه خوب به دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری مقابل آبی ها و ایناریس برسد. کریم بنزما سه گل و لوکاس واسکز، رودریگو و مارکو آسنسیو دیگر گل های رئال را به ثمر رساندند. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال پس از این دیدار نکات مهمی را درباره آینده خود بیان کرد.