صحبت های مهم رئیس جمهور درباره اسپالتی و پشت صحنه فوتبال

رئیس ناپولی تاکید کرد: «آیا می‌خواهیم مردم را مجبور کنیم که تمام روز را در باشگاه بمانند، خوش بگذرانند و غذا بخورند؟ اگر دست من بود، از مراسم عروسی در استادیوم فیلم می گرفتم… زمین فوتبال دست کم گرفته شده و مورد استفاده قرار نمی گیرد. در حالی که می تواند چرخه مالی تولید کند و سودآور باشد. ورزشگاه مجازی هم داریم. ما باید در بازگرداندن جوانان موفق باشیم.”

دی لاورنتیس در مورد استادیوم های ایتالیا گفت: ما در ورزشگاه ها مشکل بزرگی داریم. به استثنای چند مورد، همه آنها منسوخ شده اند. دیدن بازی سخت است، پیست دو و میدانی در کنار زمین است، مانند ناپل یا رم. و بعد می خواهیم خانواده ها را به اینجا بیاوریم؟

دی لورنتیس درباره لوسیانو اسپالتی سرمربی ناپولی نیز صحبت کرد: “از زمانی که او در روسیه است او را دنبال می کردم. خیلی با او تماس گرفتم تا به ناپولی بیاید. یک روز برای دیدن او به میلان رفتم، او با احتیاط آمد تا کسی ما را ندید، او یک هودی روی لباسش گذاشت. سر و من را به آپارتمانش برد، “نمیدانم میخواهم با گتوزو ادامه دهم یا نه. به او گفتم آماده باش. او پاسخ داد: «رئیس، من در پایان فصل می آیم، الان آن را دوست ندارم.» «نه، اگر من مشکلی دارم و تصمیم به اخراج گتوزو دارم، شما باید به من قول بده که در دسترس خواهی بود،” اصرار کردم.
قول داد و ما کاری نکردیم. منتظر پایان فصل بودیم. اسپالتی یک رهبر، یک داستان سرای بزرگ است: هرکسی باید روش کار خود را مطالعه کند، همیشه چیزی برای یادگیری از او وجود دارد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی در مصاحبه ای با روزنامه ایتالیایی لا رپوبلیکا در پشت صحنه فوتبال ایتالیا و ناپل صحبت کرد.

صحبت های مهم رئیس جمهور درباره اسپالتی و پشت صحنه فوتبال

وی درباره پروژه سوپرلیگ اروپا با حضور بهترین تیم های هر لیگ گفت: “من می گویم 10 میلیارد یورو روی میز بگذاریم، نه 4، 5 میلیارد یورو که یوفا از دوره بعدی تضمین می کند. پیشنهاد من این است که دو لیگ اروپایی داشته باشیم. یکی برای 25 کشور کوچکی که نمی توانند مانند بچه های بزرگ سرمایه گذاری کنند.” و یکی برای شش تیم برتر از هر یک از پنج لیگ بزرگ، با مسابقات حذفی که تیم های یک کشور با هم بازی نمی کنند. تمام دنیا این مسابقات را تماشا خواهند کرد. او از نظر حقوق پخش چقدر درآمد دارد. چقدر بازیکنان و مربیان ما را تقویت می کند وقتی لیست بازیکنان دعوت شده به تیم های ملی را می بینم حالم بد می شود زیرا مربیان همیشه بازیکنان بزرگتر را دعوت می کنند و می ترسند اشتباه کنند اما من می گویم که تیم های ملی هستند. مثل یک تئاتر دنیا، بیایید جوانترین ها را ببینیم، بیایید بهترین بازیکنان را نشان دهیم.”

دلاورنتیس گفت: ما همچنین باید با پخش غیرقانونی که ما را نابود کرده است مبارزه کنیم. در طول هشت سال، ما از 3.4 میلیون مشترک به 1.9 میلیون نفر رسیده ایم.
او همچنین برنامه ای برای تغییر فصل فوتبال دارد: “من یک ایده دارم. چرا در زمستان و در برف و باران بازی کنیم؟ ما نمی توانیم فصل را در همه جای اروپا از اول آوریل شروع کنیم؟ این یک ضرورت است. لیگ های داخلی و مسابقات اروپایی می توانند در هفت ماه منتهی به اکتبر از نوامبر تا مارس پنج ماه برای استراحت بازیکنان، درمان، بازی برای تیم های ملی باقی مانده است اگر من بازیکنان آفریقایی دارم، چرا باید خودم را از داشتن آنها به خاطر جام آفریقا محروم کنم. ملت ها در ژانویه؟

1874380


سرویس خبر شماره: 1936964
22 مه 1402 در 2:58 ب.ظ
685 امتیاز خبر

0نقطه نظر