صحبت های پایانی کی روش پس از ناک اوت ایران در قطر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران دقایقی پس از حضور در نشست خبری بازی با آمریکا که با شکست یک بر صفر شاگردانش به پایان رسید، بار دیگر مورد سوال قرار گرفت. توسط خبرنگاران ایرانی برای انجام مصاحبه در منطقه مختلط ورزشگاه التمامه. درخواستی که با واکنش مثبت کی روش همراه شد و به دو سه سوال آنها پاسخ داد.
کی‌روش در این گفت‌وگو بار دیگر تاکید کرد که تیمش شایسته گلزنی به آمریکا بود، اما مهم‌ترین بخش این مصاحبه، سوال درباره آینده تیم ملی فوتبال ایران بود. در جایی که سرمربی پرتغالی تیم ملی از حضور خود به عنوان سرمربی ایران در جام ملت های آسیا 2023 قطر تلویحا کرد و در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی برای آینده و به خصوص جام ملت های آسیا نیاز به تغییر نسل دارد؟ جواب جالبی داد
وجه مهم این مصاحبه زمانی بود که کارلوس کی روش با پاسخ به یکی از سوالات خبرنگاران گفتگوی خود را قطع کرد و با فردی که پشت سر خبرنگاران ایستاده بود به تندی صحبت کرد.

*از خاطره بازیکنان جوانی که دیده اید، مطمئناً تعداد کمی در جام ملت ها حضور دارند
وی در پایان تلویحا خود را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های 2023 قطر معرفی کرد:وی ادامه داد: قطعاً از نظر فنی همیشه باید بازیکنان دیگر را در نظر بگیریم و سعی کنیم بازیکنان جدیدی به تیم ملی بیاوریم، همانطور که در کارمان در تهران دیدید یازده بازیکن زیر 22 سال آوردیم و با آنها کار کردیم و یک تعداد کمی از این گروه قطعا در جام ملت ها شرکت خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بازیکنانم دلشان شکسته است
کی روش سپس برای ادامه مصاحبه بازگشت و در پاسخ به سوالی مبنی بر ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال گفت:“پاسخ به این سوال در دستان من نیست. حالا باید کمی راه برویم. باید شرایط را بررسی کنیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است. همانطور که گفتم، همه ما بسیار ناراحت هستیم.” بازیکنان بسیار ناراحت هستند. یک کار عالی در شرایط سخت. من فکر می کنم آنها ابتدا به خاطر کارهایی که برای آنها انجام دادند، شایسته تقدیر و احترام از طرف هواداران هستند.
به نظر شما تیم ملی فوتبال ایران به نسل جدیدی نیاز دارد یا می تواند با همین بازیکنان ادامه دهد؟ کارلوس کی روش در پاسخ به این سوال توضیح داد:“البته همه تیم های ملی همیشه باید بازسازی شوند. باید خون جدیدی به آنها تزریق شود تا بتوانند جایگزین بازیکنانی شوند که به مرزهای سنی خود رسیده اند. از نظر کلی همیشه شادابی و شادابی خوب است. خون تازه ای به تیم ملی بیاورند.اما این تیم همیشه آماده بازی در جام ملت ها است.”آنها سن و کیفیت خوبی دارند و به همین دلیل فکر می کنم آماده ادامه دادن و قهرمانی در جام ملت ها هستند.”


سرویس خبر شماره: 1856466
9 دسامبر 1401 ساعت 03:03 |
11.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با وعده جوان سازی و قهرمانی جام ملت های آسیا؛

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از نشست خبری بار دیگر به سوالات باقی مانده پاسخ داد. مصاحبه ای که طی آن تنش هایی به وجود آمد.

صحبت های پایانی کی روش پس از ناک اوت ایران در قطر

این مصاحبه جنجالی با کارلوس کی روش را می خوانید که نکات مهمی را مطرح کرده است.
*متاسفانه رویای ما تمام شد
صحبت های کی روش در این مصاحبه با تاکید بر اینکه تیمش شایسته پیروزی در این مصاحبه بود آغاز شد و در این خصوص گفت:“من از این نتیجه بسیار ناراحتم و چون نتوانستیم ادامه دهیم. متأسفانه رویای ما به پایان رسید. ما بسیار بسیار نزدیک بودیم. فکر می کنم آمریکا در نیمه اول خوب بازی کرد و آنها شایسته گلزنی بودند. اما در نیمه دوم. در نیمه ما خیلی بهتر بودیم موقعیت های بیشتری ایجاد کردیم، موقعیت های بهتری نسبت به آمریکا داشتیم، البته وقتی گل نمی خورید مجازات می شوید، واقعیت این است که فکر می کنم ما مستحق گلزنی در نیمه دوم بودیم و اگر می توانستیم گل بزنیم. اگر گل زده بود، شرایط کاملاً متفاوت بود.”

* وقتی کی روش مصاحبه را قطع کرد
کی روش ادامه داد، در حالی که یکی از خبرنگاران از او درباره ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال پرسید، خطاب به فردی که پشت خبرنگاران ایستاده بود (یک فرد عرب که به عنوان راهنما در ورزشگاه حضور داشت) به او گفت که آیا مشکلی وجود دارد. آیا او دارد کی روش معتقد بود که این فرد در طول مصاحبه او را مسخره می کند و بارها این را می گوید “مشکلی وجود دارد؟” و “او به او اهمیت می دهد” او به او هشدار داد که از سرپرستش در مورد رفتارش سوال خواهد کرد.