صحنه های احساسی! سرمربی جدید لیورپول آرن اسلات با هواداران فاینورد خداحافظی کرد – لیورپول اف سی

آرن اسلات پس از آخرین بازی خانگی خود در این فصل در روز یکشنبه با هواداران فاینورد خداحافظی کرد و صحنه های احساسی در حالی که خود را برای ترک آماده می کند، داشت.

اسلات قرار است در پایان فصل به عنوان سرمربی لیورپول انتخاب شود و دستیار سیپکه هالشوف، رئیس عملکرد روبن پیترز و مشاور فنی اتین راینن را همراه خود خواهد آورد.

در حالی که پر سر و صداترین بخش های دی کویپ فاینورد برای آخرین بازی فصل در 19 می به دلیل تحریم های اتحادیه فوتبال هلند بسته شد، یکشنبه یک مناسبت بزرگ بود.

پس از پیروزی 5-0 مقابل PEC Zwolle، که پس از تایید دوم شدن فاینورد در Eredivisie به دست آمد، هواداران اسلات و کارکنانش را مورد سرزنش قرار دادند.

نام اسلات قبل، حین و بعد از بازی خوانده می‌شد، در حالی که پس از بازی، بازیکنانش را به طرف هواداران هدایت می‌کرد، بوسه می‌زد، گوش‌هایش را حجامت می‌کرد و آنها را با شعارهای بیشتری هدایت می‌کرد.

همانطور که در فاینورد مرسوم است، آهنگ You’ll Never Walk Alone اجرا شد، در حالی که هالشوف نیز با شعاری از خودش استقبال شد.

اسلات در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی اعتراف کرد که این صحنه ها “به نظر” یک خداحافظی به نظر می رسید.

او افزود: “اما این به دستاوردهای ما در سه فصل گذشته نیز مربوط می شود.”

فکر می‌کنم آنچه را که در سه فصل گذشته و امروز دیدیم، دوست داشتند.

اما با وجود همه شایعات در رسانه ها، فکر می کنم آنها انتظار دارند من را ترک کنم، این چیزی است که می توانیم بگوییم!

اسلات اضافه کرد: «اکنون من و دستیارم سیپکه هالشوف اعتبار را دریافت کردم و این برای بقیه منصفانه نیست. همه موارد دیگر نیز بسیار مهم هستند.

اگر به در دسترس بودن همه بازیکنانی که هر بار در اختیار داریم و آمادگی جسمانی آنها نگاه کنید، بخش پزشکی و بخش عملکرد ما نیز باید اعتبار زیادی کسب کنند.

اما می دانید که در فوتبال چگونه است، همیشه سرمربی است.

وقتی همه چیز خوب پیش می رود، این چیز خوبی است. وقتی آنقدرها خوب نیست، به شما به عنوان سرمربی نیز مربوط می شود.

اما من فکر می‌کنم کادرفنی کامل فاینورد و بازیکنان به خاطر عملکردی که در سه سال گذشته در اینجا انجام دادیم، شایسته تقدیر هستند.

اسلات یک چهره محبوب در فاینورد است که این باشگاه را به عنوان قهرمانی Eredivisie و همچنین موفقیت در جام KNVB در سه فصل هدایت خود هدایت کرد و این در صحنه های یکشنبه منعکس شد.

برای باشگاه بعدی او نوید خوبی است که او توانسته است چنین پیوند محکمی با هواداران فاینورد ایجاد کند و هواداران لیورپول برای این ارتباط با مدیران خود ارزش قائل هستند.



https://www.thisisanfield.com/2024/05/emotional-scenes-new-liverpool-manager-arne-slot-bids-farewell-to-feyenoord-fans/ منبع: