صحنه های عجیب یورو: پلیس هواداران را کتک زد!


سرویس خبر شماره: 2052424
13 جولای 1403 در 7:15 ق.ظ.
636

1نقطه نظر

صحنه های عجیب درگیری پلیس با برخی هواداران در بازی پرتغال و اسلوونی در فضای مجازی منتشر شده است.

صحنه های عجیب یورو: پلیس هواداران را کتک زد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در جریان پیروزی 2-0 پرتغال مقابل اسلوونی، همه نگاه ها به کریستیانو رونالدو و اشک های پرتعالی او دوخته شد. اما در کنار زمین صحنه هایی از خشونت وجود داشت که اکنون با کمک فیلم هایی که روزنامه پرتغالی رکورد منتشر کرده است، فاش شده است.

در این فیلم ها مشاهده می شود که یکی از هواداران توسط ماموران امنیتی دستگیر و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. در این ویدیو که به وضوح توسط سایر هواداران ضبط شده است، ابتدا دو هوادار توسط شش محافظ امنیتی در یکی از چهار تونل مجاور ورزشگاه در داخل ورزشگاه نگه داشته می شوند.

2049986

یک فن روی زمین می افتد و توسط دو نگهبان نگه داشته می شود. فن دیگر توسط چهار افسر پلیس باقی مانده به دیوار هل داده می شود و سپس با مشت به سرش می کوبند. در نهایت او روی زمین می افتد و سایر افسران نزدیک می شوند و او را نگه می دارند.

بدتر از آن، وقتی بادبزن به زمین می‌افتد، به آن لگد می‌زنند و دوباره به آن لگد می‌زنند. حتی یکی از افسران پلیس به سمت او دوید و ضربه محکمی به او زد. هنوز مشخص نیست که این وضعیت چگونه ایجاد شده و هواداران از قبل چه کرده اند، اما انتظار می رود به زودی اظهارات رسمی و جزئیات جدید منتشر شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی