صحنه ها و درگیری های عجیب و باورنکردنی لیگ برتر/ واکنش های متفاوت دو مدیر بعد از بازی/ تصاویر درگیری در پایان مسابقه را ببینید.

توماس توخل و آنتونیو کونته پس از گل پیرامیل هویبرگ به رد و بدل پرداختند و در اواخر بازی پس از اینکه توخل دست کونته را رها نکرد، هر دو از بازی اخراج شدند. این اتفاق پس از آن رخ داد که هری کین در آخرین دقیقه بازی به تساوی رسید و تاتنهام را از شکست نجات داد.

او در مورد درگیری اواخر بازی بر سر کونته که در حین دست دادن به صورت توخل نگاه نمی کرد، گفت: «فکر می کردم وقتی دست می دادید به چشمان هم نگاه می کنید.» آنتونیو نظر دیگری داشت. یک تصمیم بد دیگر از داور امروز. من احساس بدی ندارم، فکر نمی کنم او هم باشد.”

صحنه ها و درگیری های عجیب در لیگ برتر/ واکنش های متفاوت دو مربی بعد از بازی/ تصاویر درگیری در پایان بازی را ببینید.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

هنگامی که بازی با تصمیمات داوری بحث برانگیز متوالی متشنج شد، عصبانیت ها شعله ور شد. رودریگو بنتانکور و کریستین رومرو هر دو درگیر درگیری هایی بودند که باید یک ضربه ایستگاهی برای چلسی می بود، اما داور نظر دیگری داشت و در عوض چلسی کمی بعد به گل رسید.

آنتونیو کونته گفت: فکر می کنم بهتر است در مورد بازی صحبت کنیم. اگر مشکلی وجود دارد، بین من و او و هیچ کس دیگری است.»

صحنه ها و درگیری های عجیب در لیگ برتر/ واکنش های متفاوت دو مربی بعد از بازی/ تصاویر درگیری در پایان مسابقه را ببینید.

توخل پس از پایان بازی گفت: “فقط یک تیم استحقاق برد را داشت و آن ما بودیم. نمی دانم هویبرگ و بنتانکورت امروز چند اشتباه تاکتیکی مرتکب شدند. از کی موها در فوتبال آزاد شده است؟” آنها بررسی کردند و هیچ چیز اتفاق افتاده است، واقعاً مسخره است.”

چلسی دو بار در این دیدار پیش افتاد، بار اول با ضربه باشکوه کالیدو کولیبالی و بار دوم با تلاش قدرتمند ریس جیمز. با این حال اسپرز روحیه جنگندگی خود را نشان داد و نگذاشت چلسی برنده بازی باشد. اما اولین درگیری بین دو مربی به دلیل گل پیرامیل هویبرگ رخ داد که توخل معتقد بود خطا روی کای هاورتز بود، اما داور، آقای تیلور، این خطا را نادیده گرفت. دو مربی و یکی از اعضای کادر فنی دو تیم برای این درگیری کارت زرد گرفتند. رومرو قبل از گل لحظه آخری مارک کوکورلا، خریدار جدید چلسی را کشید و او را به زمین فرستاد، اما دوباره تیلور در مقابل بازیکن اسپرز تصمیم گرفت.

تاتنهام در دقیقه پایانی بازی را به تساوی کشاند و همه چیز دوباره شروع شد. دو مربی هنگام دست دادن در حالی که دیگران مجبور شدند وارد عمل شوند و آن دو را از هم جدا کنند، صحبت هایی را با هم رد و بدل کردند و داور هر دو را اخراج کرد.