صدای مادر مربی ایتالیایی هم اومد!

“وضعیت می‌توانست بهتر باشد، اما فوتبال همان است. گاهی اوقات اوضاع بهتر می‌شود و گاهی اوقات نه. بازی را کنترل می‌کردیم، اما در خط حمله خوب عمل نکردیم. مربی، من می‌خواستم بازی کنم. ماریو بالوتلی در تیم، چون قدرت بدنی بالایی دارد و هیچکس نمی تواند جلوی دروازه او را متوقف کند.


سرویس خبر شماره: 1816783 |
06 فروردين 1401 ساعت 10:44 |
2,698 امتیاز خبر|

0نظرات

بالوتلی باید بازی می کرد.

تیم ملی ایتالیا در پلی آف جام جهانی در ورزشگاه باربارا خود در پالرمو با نتیجه 1-0 مغلوب مقدونیه شمالی شد و گل دقایق پایانی الکساندر تریکوفسکی نشان از غیبت دوباره آتزوری در جام جهانی داشت. حالا ماریانو پوئولو، مادر روبرتو مانچینی نیز از تصمیمات پسرش انتقاد کرده و درباره دلایل عدم حضور ایتالیا در سال 2022 به قطر صحبت کرده است.

ماریانا پوئولو، مادر روبرتو مانچینی، فکر می‌کند که بهتر بود ماریو بالوتلی مقابل مقدونیه شمالی بازی می‌کرد.

متأسفانه اشتباهاتی مانند شکستن پنالتی جورجینیو برای ما گران تمام شد. البته من نمی‌خواهم انگشت اتهام را به سمتش بگیرم و مطمئنا جورجینیو عمدا این کار را نکرده است، اما وقتی سه پنالتی را از دست می‌دهی…

مقدونیه فقط یک شوت به سمت دروازه داشت و شاید جیجی دوناروما می توانست آن ضربه را مهار کند، اما حالا دیگر صحبت در مورد آن فایده ای ندارد. این تیم با قهرمانی در جام ملت های اروپا قدرت جادویی خود را از دست نداد، اما ممکن است برخی از آنها ترس داشته باشند که اشتباه کرده اند. دیروز فکر می کنم بیشتر بریتانیایی ها بودند که جشن گرفتند.



مجله اخبار فوتبال خارجی