صدور مجوز حرفه ای استقلال با 210 میلیارد تومان!

وی ادامه داد: تقاضا دارم کمک هایی در مجلس تصویب شود. این بودجه در همه کشورهای دنیا نیز وجود دارد. بخشی از درخواست ما تخصیص اعتبار مستقیم به فدراسیون فوتبال است. با شرایطی که کرونا ایجاد کرد، با وجود اینکه باشگاه ها در حال کسب درآمد هستند، دولت همچنان کمک می کند. آن زمان ما را از درآمد ناچیزمان گرفتند تا حق بلیت فروشی داشته باشیم.


سرویس خبر شماره: 1867481
9 فوریه 1401 در 04:56 ب.ظ |
28.3K |

13نقطه نظر

فتح الله زاده: دولت به ما دلار بدهد

فتح الله زاده صحبت های خود را درباره بدهی های استقلال اینگونه پایان داد: ما هم مثل پرسپولیس دو تا سه میلیون دلار از فیفا به خاطر تحریم ها داریم، از دولت های شما می خواهیم این پول را بدهند و بعد از گرفتن پول از مراجع قانونی عبور دهید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بدهی های باشگاه استقلال آنقدر زیاد است که مشکلات زیادی را برای مدیران این باشگاه ایجاد کرده است. فریلنسرهایی که این روزها تلاش می کنند مجوز حرفه ای خود را بگیرند ابتدا باید بدهی خود را تسویه کنند.

مدیرعامل استقلال اعلام کرد این باشگاه باید تا فروردین ماه سال جدید مبلغی حدود 210 میلیارد تومان به عنوان بدهی پرداخت کند.

صدور مجوز حرفه ای استقلال با 210 میلیارد تومان!

علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال در حاشیه جلسه امروز خود در جمع نمایندگان مجلس درباره این بدهی ها صحبت کرد و گفت: مشکلات ما با باشگاه ها فراتر از این حرف هاست، استقلال تا فروردین 1402 باید حدود 210 میلیارد تومان برای گرفتن مجوز حرفه ای پرداخت کند. ما واقعاً قادر به پرداخت این مبالغ هنگفت نیستیم.»