صعود داماش گیلان با آقای پرسپولیسی

فرشاد پیوس دوباره موفق به صعود شد و این بار مردم رشت را غرق در شادی کرد.

صعود داماش گیلان با آقای پرسپولیسی

فرشاد پیوس، مهاجم سابق پرسپولیس که پیش از این موفق شده بود با سپیدرود رشت به لیگ دسته اول صعود کند، این بار داماش را به این سطح از فوتبال ایران رساند تا با توجه به موفقیت های گذشته در چوکا، محبوبیت خود را در این استان افزایش دهد. همین (ارتقا به دسته اول) چند برابر می شود.
هواداران داماشی با خوشحالی از این نتیجه و ارتقای او وارد چمن ورزشگاه اختصاصی فولاد شدند و شاهد جشن لاجوردی بودند.
داماش که به همراه سپیدرود رشت یکی از دو قطب محبوبیت فوتبال در این شهر محسوب می شود، حالا پس از چندین فصل دوری از فوتبال و در شرایطی که حتی مجوز این تیم نیز پس از اتفاقات گذشته و بدهی های انباشته لغو شده است. یک امتیاز جدید و نام داماش به فوتبال بازگشت، او حالا توانست سهمیه آن استان را در لیگ برتر افزایش دهد و شادی زیادی در خیابان های رشت ایجاد کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاگردان فرشاد پیوس وارد بازی شدند و با حمایت چشمگیر هوادارانش در باران سیل آسا موفق شدند فولاد نوین اهواز را با دو گل شکست دهند تا با ذخیره ای خوب راهی اهواز شوند.
در بازی برگشت شاگردان حسن هوری گلر جنوبی های سابق با نمایشی تهاجمی از ابتدا سعی کردند به نتیجه برسند و حملات بزرگی را روی دروازه آبی ها رقم زدند اما داماشی ها با برنامه ریزی و تدبیر. تمرکز زیاد در خط دفاع، به دنبال حفظ نتیجه و حرکت رو به جلو بود.
حملات همه جانبه فولاد در زمین تنها یک بار در دقیقه پایانی بازی نتیجه داد و پس از به ثمر رساندن گل اول، با انگیزه زیادی به دنبال تساوی بود تا با جبران نتیجه، شانس صعود داشته باشد. . اما داماش گیلان در ثانیه های پایانی دفاع منسجم تری را مقابل حریف رقم زد و با ضد حملات روی دروازه فولاد به خطر تبدیل شد. در نهایت در شرایطی که گله داران اهوازی نیز پشتوانه ویژه تیم خود بودند، با وجود شکست یک گله، توانستند از این موقعیت نهایت استفاده را ببرند و با توجه به نتیجه مسابقه دوباره صعود کنند.

1807834

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، داماش گیلان که فصل گذشته به لیگ دسته دوم صعود کرد، این بار با فرشاد پیوس جواز حضور در لیگ دسته اول را کسب کرد. پیوس که پس از پایان همکاری این تیم با اکبر میثاقیان در 7 بازی آخر مرحله گروهی داماش را هدایت می کرد، موفق شد با کسب 19 امتیاز در این بازی ها راهی پلی آف شود.


سرویس خبر شماره: 1942791
Jun 18, 1402 @ 9:21 ب.ظ
2.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

آسمان گیلان آبی تر از همیشه است