صعود طولانی علیرضا بیرانوند به اولین کلین شیت / آخرین لحظات دربی به پایان رسید

دیدار پرسپولیس و گل گهر سیرجان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در شرایطی فردا از ساعت 17:30 آغاز می شود که پرسپولیسی ها پیش از این در مرحله یک هشتم نهایی از ون پارس اصفهان و سپس در مرحله اول ورزشگاه از سپاهان گذشتند. .

حالا که بیرانوند در بازی قبلی مقابل استقلال توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و در پایان دربی از حواشی دور بماند، به این مشکلات برای خودش پایان داد و برای شانزدهمین برگ خود جهش بلندی انجام داد.سپید این فصل را تجربه کند. اولین کلین شیت او در پلی آف و بردن تیمش به نیمه نهایی. پرسپولیس فردا در ورزشگاه آزادی میزبان گل گهر سیرجان است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

این دروازه بان با سابقه تیم ملی در 27 هفته لیگ برتر در 26 بازی 15 دروازه بان کلین شیت کرده است و از این حیث او و حسین پورحمیدی بهترین دروازه بانان حال حاضر لیگ برتر محسوب می شوند. تنها بازی این فصل پرسپولیس در لیگ برتر که بیرانوند در آن غایب بود، دیدار هفته نوزدهم مقابل صنعت نفت است. بازی ای که باعث شد بیرانوند پس از اخراج در هفته هجدهم مقابل آلومینیوم اراک، یک هفته از رقابت های این فصل را به دلیل محرومیتش از دست بدهد.

نکته جالب در مورد حضور علیرضا بیرانوند در جام حذفی این فصل حضور او در دو بازی قبلی با این توضیح است که دیدار پرسپولیس و وان پارس در شرایطی آغاز شد که گهری دروازه بان اصلی دروازه بود. پرسپولیس از ابتدا او وارد زمین شد اما در دقیقه 119 در حالی که بازی به ضربات پنالتی نزدیک می شد، جای خود را به علیرضا بیرانوند داد تا پرسپولیس در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر یک پیروز شود. پرسپولیس و بیرانوند در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف سپاهان رفتند و در اصفهان 4 بر 2 آن تیم را شکست دادند تا بیرانوند نتواند دروازه خود را بسته نگه دارد.