صفا هادی: حمایت تراکتورسازی برای من شگفت انگیز بود

صفا هادی درباره رابطه خوبش با هواداران تراکتورسازی گفت: هواداران عراقی خوب می دانند که من همیشه رابطه خوبی با آنها برقرار کرده ام. اما در ابتدای حضورم در ایران، حمایت هواداران برایم باورنکردنی بود. با گذشت زمان و کسب نتایج خوب، این حمایت بیشتر شد و این برای من در این شهر منحصر به فرد است. امیدوارم بتوانم تمام تلاشم را برای این باشگاه و هوادارانش انجام دهم و از نام و کشورم دفاع کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1920509
23 آوریل 1402 ساعت 07:30
809

0نقطه نظر

ایران یکی از معتبرترین لیگ های آسیا را دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صفا هادی بازیکن تیم ملی عراق و تراکتورسازی تبریز در گفت و گو با سایت winwin عراقی در پاسخ به سوالی درباره تجربه حضورش در ایران و رابطه اش با هواداران تراکتورسازی گفت: مطمئنا یک چالش بسیار مهم برای من است.” این باعث پیشرفت فنی من می شود. لیگ ایران یکی از معتبرترین و سطح بالا ترین لیگ های آسیاست.

صفا هادی بازیکن عراقی تراکتورسازی می گوید آغاز حضورش در لیگ ایران برایش سخت بود اما اکنون از فضای فوق العاده هواداران و حمایت تراکتورسازی لذت می برد.

صفا هادی: حمایت تراکتورسازی برای من شگفت انگیز بود

هادی درباره دلیل انتخاب تراکتور بیان کرد: تراکتور را از بین پیشنهاداتم انتخاب کردم. چون باشگاه بزرگی در ایران و آسیاست. از ابتدای حضورم در لیگ و کشف جو تیم روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. این سوال برای همه بازیکنان عراقی که به لیگ ایران می آیند اجتناب ناپذیر است و روزهای اول سخت است. اما خدا را شکر به سرعت توانستم با جو تیم آشنا شوم.

1749882

وی درباره وضعیت تراکتور توضیح داد: پنج بازی تا پایان لیگ داریم و اکنون در رده پنجم جدول هستیم. هر بازی برای ما مثل یک فینال است و در کنار بازیکنان و باشگاه تمام تلاش خود را می کنیم تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.