صلاح باید پیشنهاد رئال را رد کند و در لیورپول بماند

مهاجم سابق لیورپول به صلاح هشدار داد که انتقال به رئال مادرید به نفع او نیست و افزود: “او اکنون 30 سال دارد و از او می‌خواهم چهار سال دیگر برای لیورپول بازی کند.” در رئال مادرید به این معنی است که او مجبور است همه چیز را از نو شروع کن.”
گفته می شود ستاره مصری از لیورپول 400 میلیون و 400 هزار در هفته دستمزد می خواهد که او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل می کند.
اما مسئولان باشگاه لیورپول هنوز با این درخواست نمایندگان و مدیر برنامه های صلاح موافقت نکرده اند و به همین دلیل توافقی بین دو طرف صورت نگرفته است.



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد صلاح با لیورپول در پایان فصل آینده به پایان می رسد. تلاش هایی برای تمدید قرارداد این بازیکن انجام شده اما نمایندگان او و باشگاه لیورپول هنوز به توافق نرسیده اند.
موقعیت متزلزل صلاح باعث شده تا نام باشگاه های زیادی از جمله بارسلونا و رئال مادرید در کنار نام این بازیکن قرار بگیرد. بسیاری معتقدند که او دوست دارد به زودی در لالیگا بازی کند.
الحاجی دیوف به اینتر اسپورت گفت: واضح است که لیورپول باید درخواست صلاح را بپذیرد. اگر حق با من بود، در لیورپول می ماندم. او می تواند پول بیشتری دریافت کند. او در کنار سادیو مانه بهترین بازیکن باشگاه است و آنها جام های زیادی را با او به دست آورده اند.”


سرویس خبر شماره: 1817058 |
08 فروردين 1401 ساعت 16:37 |
15,337 |

6نظرات

الحاحی دیوف:

الحاجی دیوف ستاره سابق لیورپول معتقد است بهترین تصمیم برای محمد صلاح ماندن در این تیم است.