صلاح: خوش شانس بودیم که سه امتیاز را گرفتیم

ستاره 30 ساله مصری لیورپول گفت: ما در نیمه اول خوش شانس بودیم اما علاوه بر شانس، خوب بازی کردیم و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول امشب در خانه خود در شمال لندن موفق شد با نتیجه 2-1 تاتنهام را شکست دهد تا شکست های متوالی مقابل ناتینگهام فارست و لیدز را فراموش کند و به رده هشتم جدول صعود کند. شاگردان کلوپ از ماه مه تاکنون در یک بازی خارج از خانه در لیگ برتر پیروز نشده اند.


سرویس خبر شماره: 1852229
15 نوامبر 1401 ساعت 23:43 |
2.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

خیلی خوب بود که توانستیم سه امتیاز را بگیریم. تاتنهام همچنان حریف سرسختی است. هدف من این بود که برای تیمم موثر باشم و بتوانم نتیجه را تغییر دهم و امروز توانستم به آن هدف برسم. در این فصل چندین بار توانسته ایم از باخت های موقتی خارج شویم و بازی های خوبی هم داشته ایم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اگرچه صلاح بزرگترین عامل پیروزی لیورپول در آن بازی بود و هر دو گل را برای تیمش به ثمر رساند، اما در پایان بازی نشان داد که یک فوتبالیست واقع بین است. او در دوربین اسکای اسپورت اعتراف کرد که تاتنهام مستحق شکست نبود و تیمش با کمک شانس توانست سه امتیاز آن بازی را به دست آورد.

محمد صلاح ستاره مصری لیورپول علیرغم زدن دو گل در پیروزی 2-1 لیورپول مقابل تاتنهام، این پیروزی را یک پیروزی خوش شانس توصیف کرد.

صلاح: خوش شانس بودیم که سه امتیاز را گرفتیم