صلاح می ماند، آپدیت مصدومیت رابرتسون و مدافع مرتبط است – آخرین اخبار LFC – لیورپول

روز شلوغی از اخبار لیورپول بود، با به روز رسانی مهم در مورد آینده مو صلاح و برخی اخبار مثبت در مورد تناسب اندام اندی رابرتسون.

مو صلاح انتظار داشت که بماند

با جدایی یورگن کلوپ در تابستان، برخی از هواداران تصور می کردند که صلاح نیز در راه خروج خواهد بود.

با این حال، اینجا آنفیلد است می داند که انتظار فعلی باشگاه این است که او حداقل یک سال دیگر بماند.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 31 مارس 2024: محمد صلاح بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن گل دوم تیمش در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و برایتون اند هوو آلبیون اف سی در آنفیلد جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

با توجه به اینکه قرارداد این بازیکن مصری در سال 2025 به پایان می رسد، ریچارد هیوز، مدیر ورزشی جدید “پیش از پایان قرارداد مهاجم، مذاکرات را در مورد یک قرارداد جدید برای صلاح هدایت خواهد کرد.” بارپل جویس.

این امر منطقی است زیرا قرمزها به دنبال اجتناب از دست دادن صلاح در یک انتقال آزاد هستند. اگر آنها تابستان امسال او را بفروشند، لیورپول احتمالاً بیش از 100 میلیون پوند از انتقال به عربستان سعودی جذب خواهد کرد.

وینگر در 31 سالگی هنوز در شرایط بدنی بالایی قرار دارد، اما فرم او از زمان بازگشت مصدوم از جام ملت های آفریقا ضعیف بوده است. امیدوارم یک استراحت خوب پس از فصل بتواند شماره 11 لیورپول را تازه کند.

3 چیز امروز

2TKFPWK روتردام، هلند.  20 دسامبر 2023. روتردام - اتین راینن از فاینورد در جریان مسابقه بین فاینورد و اف سی اوترخت در ورزشگاه Feijenoord De Kuip در 20 دسامبر 2023 در روتردام، هلند.  اعتبار: تصاویر جعبه به جعبه / اخبار زنده الامی

  • در مورد موضوع صلاح، زاویه جدیدی ظاهر شده است که اختلاف نظر او با کلوپ را نشان می دهد – نتیجه گیری خود را از این حادثه به شما واگذار می کنیم.
  • روز یکشنبه در ورزشگاه لندن، مدافع Lutsharel Geertruida دوباره به لیورپول لینک شد – دی تلگراف فاینورد “از قبل در انتظار جدایی او” است
  • جاناتان نورثکرافت، روزنامه نگار، تحلیلگر و مشاور فنی فاینورد گزارش داد اتین راینن به همراه آرن اسلات به لیورپول می پیوندد حداقل دو نفر دیگر از کارکنان اتاق

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

لندن، انگلستان - یکشنبه، 21 آوریل 2024: اندی رابرتسون بازیکن لیورپول پس از مسابقه لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج جشن می گیرد.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • لیورپول “همه مدارک” را امضا کرده است تا اسلات سرمربی جدید شود. نوشت فابریتزیو رومانو – انتظار می رود در این هفته بیانیه ای از فاینورد ببینیم
  • با وجود اینکه اندی رابرتسون از استادیوم لندن لنگان خارج شد، تناسب اندام دارد و «حتی به اسکن نیازی نداشت». ایمیل – اخبار مثبت آسیب، برای یک بار!
  • به گزارش اتلتیک، مستندی که در حال فیلمبرداری درباره چند ماه گذشته کلوپ در سمت رهبری او است، هنوز توسط یک پخش کننده پخش می شود – صادقانه بگویم، نمی توان گفت که برای آن هیجان زده هستیم.

آخرین چت از جای دیگر

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 31 ژانویه 2024: تیاگو سیلوا از چلسی در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و چلسی اف سی در آنفیلد.  لیورپول 4-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/پروپاگاندا)

  • لیگ برتر اصولاً با سقف هزینه محدود به پنج برابر درآمد تلویزیونی باشگاه پایین‌تر موافقت کرده است.مارتین زیگلر) – تعجب می کنم که چرا من سیتی، منچستریونایتد و استون ویلا همه رای منفی دادند در حالی که چلسی رای ممتنع داد؟
  • مجموع حضور در سوپرلیگ زنان و قهرمانی زنان برای فصل 2023-24 از یک میلیون نفر گذشت – رکورد قبلی WSL با 689297 نفر در ماه مارس شکسته شد (BBC Sport)

ویدیوی روز و مسابقه شب

قبل از بازی بزرگ زنان لیورپول مقابل چلسی در روز چهارشنبه در پرنتون پارک، سم میلن برای گفتگوی اختصاصی با مت بیرد به ملوود رفت.

ما همچنین با جما بونر آشنا شدیم که قرار است صد و پنجاهمین حضور زنان لیورپول را در باشگاه ثبت کند.

مسابقه شب پرستون مقابل لستر، ساعت 8 شب (BST) در Sky Sports Football است. برندگان تایید شده مسابقات قهرمانی با تیمی از پرستون با ترکیب قرمزهای سابق بن وودبرن، لیام میلار و لیتون استوارت روبرو می شوند.

در جای دیگر، بارسلونا همزمان با والنسیا در تلویزیون لالیگا بازی می کند – شاید شبی برای حذف فوتبال تلویزیونی!



https://www.thisisanfield.com/2024/04/salah-set-to-stay-robertson-injury-update-defender-linked-latest-lfc-news/ منبع: