صلاح پیش از این در میان ادعای ایجنت به سوال خروج لیورپول پاسخ داده است

پادشاه مصر فصل گذشته در گفتگو با اسکای اسپورت گفت: من نمی‌توانم خودم را در بازی مقابل لیورپول ببینم، این باعث ناراحتی من می‌شود. سخت است، من نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم، اما واقعاً من را ناراحت می کند.

– M.Salah11 (@fcsalah11) 27 فوریه 2023

شاید با کمی عقب‌نشینی از داستان‌های اخیر و تماشای این داستان با دریچه‌ای بازتر، متوجه شویم که تیرانداز تک‌باز ما مدت‌هاست که آینده‌اش را به قرمزها سپرده است و بنابراین نباید نگران داستان‌هایی باشیم که او را به یک حرکت مرتبط می‌کند. دور از مرسی ساید

ایجنت مو صلاح قبلاً برخی شایعات را که در مورد جدایی احتمالی شماره 11 ما مطرح شده بود، رد کرده است، اما به نظر می رسد که این بازیکن 30 ساله مدت هاست که افکار خود را در مورد خروج احتمالی از آنفیلد به اشتراک گذاشته است.

محمد صلاح “من نمی توانم خودم را در مقابل لیورپول ببینم، این باعث ناراحتی من می شود. سخت است، من نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم، اما واقعاً من را ناراحت می کند. pic.twitter.com/1kXk8LWpVi

می توانید ویدیوی صلاح را از طریق Sky Sports تماشا کنید (از طریق @fcsalah11 در توییتر):



https://www.empireofthekop.com/2023/02/28/salah-already-answered-exit-question/ منبع:

وقتی داستان هایی پیرامون مردی که بسیاری او را احتمالاً بهترین بازیکن باشگاه ما می دانند در حال رفتن است، همیشه توجه هواداران لیورپول را به خود جلب می کند و از این رو آنها را نگران می کند.

بیشتر بخوانید: ویرجیل فن دایک خبر هیجان انگیز لیورپول را منتشر کرد که در باشگاه شنیده است.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟