صندلی معروف در جشن واقعی; آلابا از دست نده (عکس)

او پس از یک کامبک دیدنی مقابل سویا که باعث شد شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار با نتیجه 2-3 پیروز شوند، دوباره از این صندلی استفاده کرد و حالا در جشن قهرمانی دیروز دوباره این صندلی را به دست آورد. زمان در مراسم جذابی برگزار شد.
در حالی که گروهی از بازیکنان رئال مادرید دور او حلقه زدند و او را تشویق کردند یا از او فیلم گرفتند، مدافع اتریشی صندلی بدنام سفید را بلند کرد تا این خوشحالی را رسما به شادی خودش تبدیل کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید قصد ندارد به این زودی صندلی معروف خود را کنار بگذارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته در سی و چهارمین دوره رقابت های لالیگا به مصاف اسپانیول رفت و با نتیجه 4 بر صفر مقابل این تیم پیروز شد تا قهرمانی خود را در رقابت های این فصل به ثبت برساند.
آلابا که تابستان گذشته بایرن مونیخ را ترک کرد و پیراهن رئال مادرید را بر تن کرد، از اولین قهرمانی خود در لیگ اسپانیا با این تیم لذت برد و در شادی های ماه های اخیر در این جشن از همراه همیشگی خود رونمایی کرد.
این بازیکن 29 ساله ابتدا در بازگشت رویایی رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن و پس از گل سوم کریم بنزما که راه را برای حرکت رو به جلوی این تیم هموار کرد، ثروت خود را به دست آورد. تا یک چهارم نهایی، پیروزی که باعث شد جوهر زیادی جاری شود.

او پس از بازی مدعی شد که از خوشحالی به شدت خوشحال است و البته در توئیتر اشاره کرد که منظورش از برتری رئال در لیگ قهرمانان اروپا بوده و منظورش این است که صندلی فقط متعلق به آنهاست.


سرویس خبر شماره: 1822212 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 10:37 |
4,065 امتیاز خبر|

0نظرات