صنعت نفت آمادگی حضور بانوان در بازی های خانگی را دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جهانگیر کیشماس ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای پیشرفت و تقرب به درگاه الهی است و امیدوارم طاعات و عبادات همه عزیزان مورد قبول واقع شود. در باب وحدت».
مدیرعامل صنعت نفت آبادان که همواره از تمرکز شدید خود بر روی آکادمی و تمرین بازیکنان در تیم های پایه می گوید با اشاره به صعود تیم امید به لیگ برتر گفت: این موفقیت حاصل همدلی و همدلی است. کار تیمی و خوشحالم که توانستیم دل هواداران عزیزمان را به دست بیاوریم.” از این صعود خوشحال باشیم.
کیشمس ادامه داد: با توجه به فعالیت ها و تلاش های اصولی که در این زمینه انجام می شود، امیدوارم سایر تیم های رده سنی باشگاه نیز به موفقیت های مشابهی دست یابند.
دیار اروند افزود: از موفقیت اصلی آکادمی در شناسایی و پرورش بازیکنان مستعد و معرفی آنها به رده های برتر فوتبال کشور و حتی جهان قدردانی می کنم و نشان داده ایم که همیشه در این عرصه پیشرو بوده ایم و فوتبالدوستان. در آینده نزدیک شاهد رونمایی خواهیم بود.” ستاره های جدید فوتبال ایران از این باشگاه عبور می کنند.
جهانگیر کشمس با اشاره به آغاز مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: قرار بود امروز به مصاف شهر خودرو برویم اما متاسفانه به دلیل گرد و خاک و شرایط نامساعد جوی پرواز این تیم لغو شده و این دیدار طول خواهد کشید. روز چهارشنبه با 24 ساعت تاخیر.” و نایب زائر همه هواداران مشهد مقدس هستیم و در هفته بیست و ششم 20 اردیبهشت پذیرای فولاد خوزستان در آبادان خواهیم بود.
وی ادامه داد: طی یک هفته گذشته طی نامه ای به سازمان لیگ و معاونت محترم استانداری خوزستان و فرماندار ویژه شهرستان آبادان اعلام کردیم تمامی الزامات و زیرساخت های لازم برای حضور هواداران در ورزشگاه تختی آبادان وجود دارد. آماده هستند و صد در صد هواداران آماده هستند حتی با تایید نهادهای ذیصلاح امکان پذیرایی از بانوان محترم در جلسات خانگی را داریم و منتظر نظر آنها هستیم.
کیشماس افزود: همه شرایط را برای بازگشت هواداران پس از حدود 2 سال دوری از ورزشگاه فراهم کرده ایم و امیدواریم بتوانیم به خوبی از آنها استقبال کنیم.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان شایعه مذاکره نکردن با علیرضا منصوریان برای سرمربی طلایی لیگ برتر در فصل 1402-1402 را رد کرد و گفت: این شایعه یکی از آن شایعات عجیب فوتبال ایران است که فقط هدفش ضربه زدن به صنعت است. باشگاه.» نفت در حالی آزاد می شود که من و سایر اعضای هیئت مدیره از عملکرد آقای منصوریان در همه زمینه ها راضی هستیم.
کیشماس ادامه داد: باید به این نکته توجه کنیم که منصوریان با بضاعتی که داشت نتایج خوبی کسب کرد و در روزهای سخت نیز در کنار باشگاه بود و برای رفع مشکلات تلاش زیادی کرد.
وی افزود: انتخاب سرمربی تصمیم جمعی اعضای هیئت مدیره است نه تصمیم یک یا دو نفر از اعضای آن، مورد بررسی دقیق قرار می گیرند.



مجله اخبار فوتبال داخلی مدیرعامل صنعت نفت آبادان از آمادگی این باشگاه برای پذیرش صددرصدی هواداران و حتی بانوان در مسابقات خانگی خبر داد.


سرویس خبر شماره: 1822525 |
13 ارديبهشت 1401 ساعت 15:05 |
471 امتیاز خبر|

0نظرات

کشمس اعلام کرد: