صنعت نفت 0 سپاهان 2; نمایش خوبی برای سه امتیاز

⚽️ توضیحات گل:
سپاهان (1-0): پاس عرضی دقیقه 66 فرشاد احمدزاده در نزدیکی محوطه جریمه با ضربه کناری دقیق مسعود ریگی به گل اول بازی تبدیل شد.
سپاهان (2-0): توپ عبوری از یاسین سلمانی، علینژاد بازیکن جدید سپاهان را در وقت اضافه با گروسیان در موقعیت تک به تک قرار داد و او نیز با پای مطمئنی به جنازه میزبان به سمت چپ سنگر نفت آبادا برخورد کرد.

لبه:

*تماشاگران آبادانی از پشت بام های اطراف ورزشگاه تختی آبادان بازی تیم محبوب خود را تماشا می کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

*میلاد زکی پور و رشید مظاهری دو بازیکن مصدوم سپاهان هستند که در این بازی حضور ندارند.

دقیقه 78: ضربه مهاجم سپاهان پس از عبور از پشت مدافع نفت آبادان به تیر عمودی دروازه برخورد کرد.

تیم فوتبال سپاهان موفق شد با دو گل مسعود ریگی و محمد علینژاد سه امتیاز حساس مقابل نفت آبادان را کسب کند و در رده دوم جدول رده بندی قرار گیرد.

صنعت نفت 0 سپاهان 2;  نمایش خوبی برای سه امتیاز

📝 توضیحات بازی:
تیم فوتبال سپاهان در 45 دقیقه شروع خوبی داشت و در 15 دقیقه ابتدایی چندین موقعیت خوب خلق کرد. در آینده اگر سپاهان به پیشرفت خوب خود ادامه می داد، در طرف مقابل نفت آبادان موقعیت هایی ایجاد می کرد که می توانست گلزنی کند. در نهایت این نیمه در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که کامسوبا می توانست بازی را به سود سپاهان ببرد.
با شروع نیمه دوم، بازی پرتنش تر بود و در 20 دقیقه اول موقعیت خاصی ایجاد نشد. اما بعد از گل دقیقه 66 مسعود ریگی، شاهد تغییر در روند بازی بودیم و موقعیت های زیادی از سوی دو تیم به ویژه تیم میزبان تشنه گل ایجاد شد و در نهایت مورایس بود. شاگردانی که در وقت اضافه موفق به ضدحمله شدند نفت آبادان با کمبود نفت سه امتیاز را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه 16: شوت تحریک آمیز رامین رضاییان به محوطه جریمه چسبید و با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

*در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم شاهد موقعیت خاصی نبودیم و بازی عمدتاً در میانه زمین با درگیری بازیکنان دو تیم برگزار شد.

* خوزه مورایس در این بازی دو تغییر قابل توجه نسبت به دو بازی قبلی انجام داد و محمدرضا حسینی و علینژاد از ترکیب اصلی خارج شدند و به جای این دو احمدزاده و کامسوبا در ترکیب اصلی بازی می کنند.

دقیقه 34: ضربه کامسوبا از روی پاس بسیار خوب محمد قربانی نادقیق بود و تک به تک با گروسیان توسط دروازه بان نفت مهار شد تا بهترین فرصت بازی تا کنون از دست برود.

لحظات حساس:

دقیقه 45: ارسال محمد کریمی به شهریار مقانلو در زمانی که قصد داشت این مهاجم را با گروسیان تگ کند با خروج گاربان نفت همراه شد و برخورد او و مهاجم سپاهان باعث وقفه چند دقیقه ای بازی شد زیرا گروسیان زخم در دقیقه 30 مصدومیت حکیم نصاری بازی را برای چند ثانیه متوقف کرد.
دقیقه 73: ضربه رحیم آلبوغبیش از پشت دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 74: شوت طالب ریکانی از پشت محوطه جریمه با واکنش دو ضربه به دروازه نرسید، سپس ضربه سر فرهادی به آرامی به سمت دروازه سپاهان رفت.

تیم فوتبال سپاهان با این برد توانست به چهارمین برد فصل دست یابد و با 16 امتیاز با 18 امتیاز از پرسپولیس عقب باشد. در طرف مقابل شرایط نفت بحرانی شد و فیروز کریمی که به جای پرکاس برای نجات تیم آمده بود، در سه بازی قبل فقط یک امتیاز کسب کرد.
*پنجشنبه 21 اکتبر
نفت آبادان – سپاهان; ورزشگاه تختی آبادان;
داوران: حسن اکرمی – یعقوب سخنان – رحیم حاجیلو – جواد رحیم زاده
استاد راهنما: رحیم رحیمی مقدم
ترکیب صنعت نفت آبادان:
فرزین گروسیان – امیرحسین فرهادی، محمد طیبی، میثم تحیدست، حسین ساکی، رحیم علقبیش، حکیم نصاری، فاخر تهامی (49 طالب ریکانی)، عباس بواذر (70 وکیا)، مهدی مامی زاده و شیرالدین بابایف (49) احمد شریعت.
مربی: فیروز کریمی
ترکیب سپاهان:
پیام نیازمند – امید نورافکن، رناتو دا سیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی (جلال الدین علی محمدی، 86)، محمد کریمی (عیسی مرادی، 68)، محمد قربانی (یاسین سلمانی، 46)، فرشاد احمدزاده (مانوئل فرن) 68)، الویس کامسوبا و شهریار مغانلو (68، محمد علینژاد).
سرمربی: خوزه مورایس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این دیدار دو تیم در شرایط متفاوتی برگزار شد. سپاهان برای دور ماندن از کاروان خواستگاران راهی آبادان شده بود و از سوی دیگر فیروز کریمی که تیمش با 5 امتیاز در قعر جدول رده بندی مسابقات قرار دارد، امیدوار بود با سه امتیاز این بازی وضعیت خود را حل کند. نیمه اول این دیدار با موقعیت های خوبی برای دو تیم همراه بود اما نتیجه ای حاصل نشد. در نیمه دوم اما بازی پیچیده‌تر شد و تا دقیقه 66 موقعیت خاصی ایجاد نشد، اما در همان لحظه بود که فرشاد احمدزاده با پاس گل مسعود ریگی را به ثمر رساند و او با یک بسته دقیق گل اول بازی را به ثمر رساند. گرفتن پا از ناحیه شش قدم به سمت دروازه. گروسیان انجام داد. پس از این گل، با تعویض های مربیان دو تیم، سرعت بازی طبق انتظار بالا رفت و تیم نفت آبادان با آمدن طالب ریکانی سرعت هجومی بهتری پیدا کرد اما در حالی که چندین موقعیت خوب را از دست داد. در وقت اضافه هم پاس نشدند، خطای سلمانی که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، محمدعلی نژاد را با گروسیان تک به تک کرد تا گل دوم بازی هم در خانه به ثمر برسد. دروازه تیم اینگونه است که این روزها حال و هوای خوبی ندارد.

دقیقه 89: ضربه میمی زاده پس از برخورد به مدافعان سپاهان به راحتی در دست نیازمندان قرار گرفت.

دقیقه 33: ضربه عباس بواذر از انتهای محوطه جریمه در گوشه مقابل به بیرون رفت و با فاصله بسیار کمی به بیرون رفت.

🥇 بهترین بازیکن:
مسعود ریگی برای نهمین بازی متوالی و در نهمین بازی فصل، بازیکن ثابت تیم سپاهان بود و در جریان بازی علاوه بر عملکرد خوب در خط دفاعی، توانست گل اول را به ثمر برساند. تیمش بهترین بازیکن زمین باشد.

*طالب ریکانی یک فصل در لیگ شانزدهم در تیم فوتبال سپاهان حضور داشت.

📌 رویداد ویژه:
فیروز کریمی در سومین بازی خود به عنوان سرمربی نفت آبادان موفق به پیروزی نشد و با دو باخت و یک تساوی خیلی زود جایگاه خود را در خطر می بیند.

دقیقه 37: ضربه سر طیبی از بالای دروازه به بیرون رفت و فرصت خوبی برای نفت از دست رفت.

دقیقه 88: ضربه سر میمی زاده روی ارسال فرهادی به بیرون رفت تا سپاهانی ها نفس بکشند.

* تیم فوتبال صنعت نفت پس از به خدمت گرفتن فیروز کریمی، دیداری را در خانه با تساوی یک بر یک به پایان رساند و در آخرین بازی مقابل ملوان در انزلی شکست خورد. آنها به دنبال سه امتیاز بازی در این بازی هستند.

دقیقه 9: شیر کامسوبا شش قدم از محوطه جریمه می خواست اولین گل بازی را به ثمر برساند که ضربه او با دخالت گروسیان به کرنر رفت.

دقیقه 82: ضربه یاسین سلمانی از روی خط محوطه جریمه محکم و سرکش بود و با فاصله بسیار کمی به بیرون رفت.

*با ورود طالب ریکانی به زمین، حکیم نصاری دیگر هافبک با سابقه صنعت نفت آبادان بازوبند کاپیتانی را به او تقدیم کرد.

* تغییر قابل توجه در فهرست نفت آبادان این است که پس از هشت هفته، فرزین گروسیان جای احسان مرادیان را در لیست اصلی گلزنی گرفت.


سرویس خبر شماره: 1848009
21 اردیبهشت 1401 @ 20:51 |
5.8K |

0نقطه نظر

مورایس جلوی سالن پارک شده است.