صورت امباپه غرق در خون: بینی کیلیان شکسته شد (عکس)


کد اطلاعات: 2049304
29 ژوئن 1403 ساعت 00:34
16.1 هزار امتیاز خبر|

25نقطه نظر

اتفاقی تلخ برای فرانسه و رئال مادرید

کیلیان امباپه کاپیتان فرانسه در دقایق پایانی دیدار مقابل اتریش از ناحیه بینی آسیب دید.

صورت امباپه غرق در خون: بینی کیلیان شکسته شد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال فرانسه دیدار مقابل اتریش را با مصدومیت نگران کننده کیلیان امباپه به پایان رساند.

در چارچوب رقابت‌های یورو 2024 گروه D، تیم فرانسه عصر امروز در ورزشگاه دوسلدورف به مصاف اتریش رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

تنها گل فرانسه در این دیدار را کیلیان امباپه به ثمر رساند. او با ارسال به سمت دروازه باعث خطای ماکسیمیلیان وبر شد که با ضربه سر دروازه خودی را باز کرد.

اما کاپیتان فرانسوی فرصت حضور در زمین را نداشت تا با این یک گل برتری تیمش را جشن بگیرد و این دیدار را با اتفاقی نگران کننده به پایان رساند.

2044835
لحظه مصدومیت امباپه در برخورد با مدافع سوئیسی

در دقیقه 86 بازی، امباپه قصد داشت توپ را با سر وارد دروازه اتریش کند که به اشتباه به کتف کوین دانسو برخورد کرد و او از شدت درد فریاد زد.

2044836

لحظاتی بعد دوربین های تلویزیونی کادر پزشکی فرانسوی را نشان دادند که به سرعت وارد زمین شدند و چهره خون آلود امباپه دیده می شد. تیم پزشکی اقدام به گذاشتن پنبه در بینی آسیب دیده، جلوگیری از خونریزی و حذف بازیکن از زمین مسابقه کردند.

2044832

این اقدام موفقیت آمیز بود و تیم پزشکی امباپه از زمین پشت دروازه اتریش تخلیه شد تا بازی ادامه پیدا کند. او در حالی که بدون اجازه داور چهارم به نیمکت فرانسه نزدیک شد، ناگهان وارد زمین شد.

2044837

امباپه وارد زمین شد، روی زمین نشست و دستش را از روی بینی اش برنداشت. به محض این اتفاق، داور بازی را متوقف کرد و امباپه را با کارت زرد جریمه کرد. دیدیه دشان با نزدیک شدن به کناره ها سعی کرد داور را از تصمیم خود منصرف کند و به او اطلاع دهد که امباپه برای تعویض وارد زمین شده است اما موفق نشد.

2044833

امباپه پس از دریافت کارت زرد جای خود را به اولیویه ژیرو داد و بازوبند کاپیتانی را به او داد. ستاره فرانسوی که دستش را روی بینی اش نگه داشته بود به سرعت به همراه کادر پزشکی راهی رختکن شد.

2044838

تصاویر صحنه آهسته برخورد صورت امباپه با کتف حریف نشان می دهد که استخوان بینی او کاملا شکسته است و به این ترتیب ادامه حضور این بازیکن در رقابت های یورو را تحت تاثیر قرار می دهد.

باید دید دیدیه دشان یا خود این بازیکن بعد از بازی در مورد وضعیت امباپه چه می گویند و اگر او در رقابتی که فرانسه به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی شناخته می شود به کار خود ادامه دهد، اتفاق تلخی برای او خواهد بود. جذب جدید رئال مادرید.

مجله اخبار فوتبال خارجی