ضامن چند تراکتور گرفتار برداشته شد!


سرویس خبر شماره: 2051622
9 تیر 1403 ساعت 12:33 |
191000 امتیاز خبر|

135نقطه نظر

با اعلام رسمی مدیرعامل

باشگاه تراکتورسازی از امروز روند جذب بازیکن را آغاز کرده است.

ضامن چند تراکتور گرفتار برداشته شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا زنوزی شب گذشته در دیدار با جمعی از هواداران تراکتورسازی درباره آینده این باشگاه صحبت کرد و البته خبرهای مهمی هم داد. علیرغم تصمیم برای واگذاری قدرت، کار در باشگاه تراکتورسازی فعلا ادامه خواهد داشت.

این خبر نشان دهنده ورود تراکتور به نقل و انتقالات تابستانی است و موجی از واکنش ها را در بین هواداران تبریزی به راه انداخته است.

خبرنگار ما ساعتی پیش در گفتگو با سعید مظفری زاده سعی کرد به سوالات هواداران تراکتورسازی پاسخ دهد.

این گفتگو را بخوانید:

*آقای. مظفری زاده شب گذشته با آقای زنوزی دیدار کرد. چه جزئیات اضافی در این مورد دارید؟
بله، دیشب پس از اطلاع از حضور آقای زنوزی در ایران، به دیدار ایشان آمدند تا از تیم بمانند. اما هنوز مسائل زیادی وجود دارد که او در مورد آنها صحبت کرد. از جمله حق پخش تلویزیونی و مطالبه پخش مسابقات تراکتورسازی از شبکه های سراسری که مسئولان استانی به عنوان نمایندگان دولت پیگیری کنند.

*آیا آقای زنوزی رسما به تیم بازگشته است؟
تا زمانی که جلسات به نتیجه نهایی نرسیده و تا زمانی که این مسائل روشن نشود، تاکید مجموعه دریک و شخص آقای زنوزی بر واگذاری و انتقال مالکیت معتبر است.

2048571

* اما فکر می کنید تقاضای هواداران کمی اوضاع را تغییر داده است؟
بله، شب گذشته پس از اطلاع هواداران مبنی بر بازگشت از خارج از کشور و حضور در تبریز، تعدادی از هواداران با مراجعه به دفتر وی خواستار بازگشت وی به تراکتورسازی شدند و تاکید کردند که اتفاقات خوبی که برای تراکتور افتاده است. چند سالی ادامه یافت و بنا به درخواست هواداران و رسیدگی به دغدغه های این مردم عزیز و مردم شریف آذربایجان و با توجه به اینکه آقای زنوزی علاقه و تعصب خاصی نسبت به تراکتورسازی دارد و این کار را نمی کند. . به عنوان جایگاهی که تراکتور به آن رسید تا آسیب ببیند، بدون توجه به سرنوشت اموال تراکتور، بلافاصله پس از دیدار با هواداران، دستور تشکیل جلسه آنلاین با حضور اعضای هیئت مدیره و کارکنان را صادر کردند.

*این دیدار به کجا رسید؟
جلسه تا نیمه شب ادامه داشت. در این جلسه گزارش جامعی از اقدامات انجام شده در جهت آمادگی برای واگذاری و واگذاری و اداره امور روزمره باشگاه ارائه نمودم و در نهایت آقای زنوزی دستور دادند تا با توجه به مطالب فوق، موارد مربوط به این امر پیگیری شود. به تیم، با توجه به اینکه در مقطع حساسی هستیم و برای اینکه به تراکتور آسیب نرسانیم، باید چند موضوع از جمله انتخاب سرمربی، مذاکره با بازیکنان مورد نیاز در دستور کار قرار گیرد. در این جلسه طبق مذاکراتی که آقای زنوزی و هیات مدیره انجام دادند، وظیفه انتخاب سرمربی و مذاکره با بازیکنان از امروز به اینجانب رسید.

* ملاک شما برای انتخاب سرمربی و بازیکن چیست؟
برای انتخاب سرمربی یکی دو گزینه داخلی و خارجی را در نظر گرفتیم و با این گران قیمت ها وارد مذاکره شدیم و از آنجایی که نقل و انتقالات شروع شد و تیم ها وارد بحث خرید بازیکن شدند و اینکه چه زمان هایی را از دست بدهیم می تواند اتلاف بزرگی باشد. سعی کردم وقتی با مربیان صحبت می کردم، نظرشان را در مورد بازیکنان و نیازهای تیم جویا شدم. بر اساس نظرات کلی این سرمربیان و همچنین نظر گروه فنی نقل و انتقالاتی انجام دادیم.

*انتقالات شما از چه زمانی شروع شد؟
از امروز شروع کردیم و سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

* نظرت در مورد بازیکنان تیمت چیست؟
ما دو دسته بازیکن داریم، بازیکنانی که قراردادشان با تیم تمام شده و بازیکنانی که با تیم قرارداد دارند. بر اساس همین رویکرد فنی در مورد این افراد تصمیم گیری خواهیم کرد.

*خریدهای تیمی چه زمانی نهایی می شود؟
اولین مذاکرات را با بازیکنان و مدیر برنامه آنها آغاز کرده ایم. با بازیکنانی که با تیمشان قرارداد نداشتند مستقیماً مذاکره کردیم و با بازیکنانی که با تیم های دیگر قرارداد داشتند مکاتبه و بر اساس روال حرفه ای و قانونی با باشگاه مذاکره کردیم.

*چه زمانی نهایی می شود؟
ما سعی خواهیم کرد این کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهیم.

* برای جذب بازیکنان بزرگ در رقابت با دیگر تیم های برتر چه برنامه ای دارید و به دلیل رقابت شدید نمی خواهید با چالش ها روبرو شوید؟
باشگاه تراکتورسازی طرفداران زیادی دارد و امکانات بسیار خوبی دارد و انضباط مالی باشگاه در سال های اخیر در کنار نظم در پرداخت حقوق ما را در وضعیت خوبی قرار داده است. تراکتورسازی یک باشگاه بزرگ و جاافتاده با هواداران بزرگ است و به همین دلیل است که هر بازیکنی دوست دارد اینجا بازی کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی