ضربه بزرگ برای منچستر یونایتد با توجه رئال مادرید به هری کین – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

اما سرمربی به فصل آینده و افزایش توقعات و نحوه برخورد با آنها نیز فکر خواهد کرد. یکی از چیزهایی که مطمئناً تغییر می کند، در جلو است.

یونایتد در تابستان به یک گلزن نخبه نیاز دارد

رئال مادرید به دلیل نامشخص بودن آینده کریم بنزما، قصد خود را برای جذب کاپیتان انگلیس به وضوح اعلام کرده است.

روز شنبه، آنها این شانس را دارند که یک جام دیگر در قالب جام حذفی به کابینه اضافه کنند و به طور بالقوه همسایه منچسترسیتی را از کسب سه گانه بازدارند و میراث دیرینه باشگاه را حفظ کنند.

اسپرز همچنان مصمم است که می خواهد این بازیکن 29 ساله را با وجود تنها یک سال از قرارداد فعلی اش حفظ کند.

جالب است که ببینیم این حماسه در تابستان چگونه انجام می شود و یونایتد امیدوار است اوضاع به نفع آنها تغییر کند.

لوی نمی‌خواهد به رقیب مستقیم بفروشد و این موضوع را با مهاجمی که می‌خواهد رکورد گل‌های آلن شیرر در لیگ برتر را پشت سر بگذارد، پیچیده‌تر کرده است.


اریک تن هاگ در اولین فصل خود به عنوان سرمربی منچستریونایتد، این باشگاه را به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بازگرداند و با ادعای قهرمانی در Carabao Cup به خشکسالی نقره ای باشگاه پایان داد.

اکنون تیم نقل و انتقالات رئال به رهبری جونی کالافات در حال برنامه ریزی برای جایگزینی بنزما هستند و در دقیقه 90 گفته شده است که کین هدف اصلی آنهاست و قبلاً کارهای پس زمینه زیادی روی کاپیتان تاتنهام انجام داده است.

رئال مادرید برای کین یونایتد را شکست می دهد؟

به نظر می رسد اکثر گزارش ها از رکورد گلزن تاتنهام خبر می دهند هری کین انتخاب ترجیحی سرمربی است اما 90 دقیقه اکنون گزارش داده اند که تعقیب و گریز پیچیده تر خواهد شد.

به گزارش 90min، هری کین اولین گزینه رئال مادرید برای جانشینی کریم بنزما است، اگر او به باشگاه الاتحاد عربستان برود.


برنامه فینال جام حذفی را تصور کنید، اما 100٪ آنلاین!
تنها با چند کلیک می‌توانید نسخه ویژه فینال جام حذفی مجله United Matchday را دقیقاً در اینجا در دستگاه خود بخوانید. همه آخرین اخبار، ملاقات با تیم ها، پیش نمایش تاکتیکی، نظر، بحث، اخبار انتقال، مسابقه و خیلی بیشتر! همین حالا مال خود را فقط با 3 پوند/3.75 دلار دریافت کنید و
در مورد همه چیز با رنگ قرمز آگاه باشید!

https://thepeoplesperson.com/2023/06/02/big-blow-for-manchester-united-as-real-madrid-eye-harry-kane-swoop-264818/ منبع:

فقط مارکوس رشفورد از نظر گلزنی در لیگ دو رقمی شد و به احتمال زیاد آنتونی مارسیال از بار خارج خواهد شد در حالی که بعید است که ووت وهورست با قرارداد قرضی به انتقال دائمی دست یابد.

شیاطین سرخ به سادگی گلزنی نکرده اند و آنها کم گل ترین تیم های لیگ برتری بودند که به اروپا راه یافته اند.


در مورد خود بازیکن، در حالی که او برای جدایی هیجانی نداشته است، این احساس فزاینده وجود دارد که این ممکن است آخرین شانس او ​​برای کسب چیزی در سطح باشگاهی باشد.