ضربه سخت برای ترکیه: تعلیق دمیرال برای دو جلسه


سرویس خبر شماره: 2052752
14 جولای 1403 در 11:13 ب.ظ.
774 امتیاز خبر

1نقطه نظر

مریح دمیرال، مدافع تیم ملی ترکیه پس از جشن گرفتن گل نژادپرستانه در دیدار با اتریش، دو جلسه از این تیم کنار گذاشته شد.

ضربه سخت برای ترکیه: تعلیق دمیرال برای دو جلسه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ترکیه در یورو 2024 ضربه سنگینی خورد و ستاره خط دفاعی خود را در دیدار مقابل هلند و دیدار احتمالی نیمه نهایی – فینال در اختیار نخواهد داشت.

مدافع تیم الاهلی با دو گل سر در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اتریش نقش مهمی در صعود تیمش به این مرحله داشت. با این حال او پس از به ثمر رساندن گل دوم، حرکتی جنجالی را انجام داد “سلام گرگ.”بحث برانگیز شد.

به نظر می رسد این حرکت با گرگ های خاکستری، یک گروه راست افراطی در ترکیه مرتبط باشد. یوفا تایید کرد که تحقیقات خود را روز چهارشنبه آغاز کرده است و طبق گزارش بیلد، بازیکن سابق یوونتوس برای دو دیدار محروم خواهد شد.

بنابراین دمیرال در دیدار مقابل هلند در برلین و همچنین در صورت راهیابی ترکیه به مرحله نیمه نهایی غایب خواهد بود. بود.

2050490

در آلمان، سازمان حمایت از قانون اساسی، حامیان گرگ های خاکستری را افراطی می داند. این حرکت در فرانسه و اتریش ممنوع است، اما دمیرال که عکس شادی گل خود را نیز در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت، از تصمیم خود دفاع کرد.

او گفت:“من جشن خاصی در ذهن داشتم، چیزی که به هویت ترکی من مرتبط است. من بسیار به ترک بودنم افتخار می کنم و پس از گلزنی عمیقاً آن را احساس کردم. می خواستم این احساس را بیان کنم و بسیار خوشحالم که این کار را انجام دادم. هواداران به ما افتخار می کنند که آنها را در حال انجام این حرکت در ورزشگاه دیدم و این باعث شد که من بیشتر بخواهم این کار را انجام دهم.

مقررات ایمنی و امنیت یوفا بیان می کند:«تبلیغ یا اعلام هر نوع پیام سیاسی یا هر اقدام سیاسی دیگر در ورزشگاه یا نزدیک آن قبل، حین و بعد از مسابقه اکیداً ممنوع است.»

مجله اخبار فوتبال داخلی