ضرر مالی هنگفت برای قرمزها/ افزایش بدهی ها 22 درصد



شیاطین سرخ در فصل گذشته هزینه زیادی برای دستمزدها و نقل و انتقالات کردند و کریستیانو رونالدو و رافائل واران را به خدمت گرفتند. اما هواداران نیز پس از شیوع این بیماری همه گیر به اولدترافورد بازگشتند که درآمد باشگاه را تا 18 درصد افزایش داد. درآمد به 583 میلیون پوند رسید، اما باشگاه همچنان ضرر خالص زیادی را گزارش کرد. 2.2 میلیون پوند در هفته

دلیل اصلی چنین ضرری افزایش شدید دستمزدها است که 19 درصد افزایش یافته است. این بدان معناست که یونایتد سال گذشته 384 میلیون پوند برای دستمزدهای لیگ برتر خرج کرد که 62 میلیون پوند بیشتر از فصل قبل است.

علاوه بر این، یونایتد بدهی خود را 22 درصد افزایش داده و رقم بدهی آنها به 515 میلیون پوند می رسد. 95 میلیون پوند بیشتر از 420 میلیون پوند قبلی. این باشگاه سال قبل زیان سالانه 92 میلیون پوندی را به ثبت رسانده بود، اما تا حدی می توان آن را به بیماری همه گیر نسبت داد.

و خبر بد برای یونایتد این است که به نظر می رسد پس از صرف بیش از 220 میلیون پوند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، ضرر آنها افزایش می یابد.

اما به گفته مدیر باشگاه ‘جان مورتو’، قرار است این مبلغ در پنجره های آینده کاهش یابد. او گفت: “به طور کلی، همانطور که در اوایل تابستان انتظار می رود، از برنامه های استخدام خود جلوتر هستیم و انتظار فعالیت مشابهی در پنجره های آینده نداریم.” مثل همیشه برنامه ریزی ما روی پنجره تابستانی متمرکز است. »

آخرین آمار با درخواست‌های مکرر برای “گلیزرها بیرون” در توییتر مواجه شده است و هواداران امیدوارند این خبر شانس فروش باشگاه توسط مالکان بسیار نامحبوب ایالات متحده را افزایش دهد.

شیاطین سرخ در بورس هم سقوط کردند. در ماه ژوئن، سهام به پایین ترین حد تاریخی سقوط کرد. 1.3 میلیارد پوند و 9.77 پوند معامله شد که نسبت به 13.82 پوند در 12 ماه گذشته کاهش یافته است. این سهم از آن زمان به 13.48 پوند افزایش یافته است، اما بسیار کمتر از ارزش سپتامبر 2021، یعنی 19.98 پوند به ازای هر سهم باقی مانده است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی