ضعف عجیب فرانسوی ها: فراموش کردند گل بزنند!


سرویس خبر شماره: 2052171
11 جولای 1403 در 10:15 ب.ظ.
378 امتیاز خبر

3نقطه نظر

با وجود اینکه در مرحله یک چهارم نهایی است، خط حمله تیم فرانسه در یورو 2024 بسیار ضعیف بود.

ضعف عجیب فرانسوی ها: فراموش کردند گل بزنند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فرانسه که یکی از بهترین خطوط حمله یورو 2024 را در اختیار دارد، از نظر امتیازی در این رقابت ها بسیار ناامید کننده بود.

دیدیه دشان اولیویه ژیرو، مارکوس تورام، آنتوان گریزمان، کینگزلی کومان، عثمان دمبله، رندال کولو موانی، بردلی بارکولا و کیلیان امباپه را به تیم فرانسه برای یورو 2024 دعوت کرد.

2049555

بازیکنانی که هر کدام از عناصر اصلی تهاجمی تیم خود هستند، اما در یورو 2024 نتوانستند هواداران فرانسوی را راضی کنند. شاگردان دیدیه دشان در اولین دیدار مقابل اتریش به لطف گل به خودی مدافع حریف به پیروزی رسیدند و در بازی دوم در غیاب کیلیان امباپه به دلیل مصدومیت به تساوی بدون گل مقابل هلند دست یافتند. در سومین بازی با تک گل کیلیان امباپه از روی نقطه پنالتی مقابل لهستان به تساوی یک بر یک دست یافتند. گل ستاره جدید رئال اولین گل یک بازیکن فرانسوی در یورو 2024 بود.

با شروع مرحله حذفی، هواداران فرانسوی امیدوار بودند که تیمشان در این دیدار به عنوان مدعی قهرمانی ظاهر شود، اما در مقابل دفاع فشرده بلژیکی ها به سختی دست به گریبان شدند و در نهایت با یک گل دیگر، این بار از ژانو. ورتونگن، آنها موفق شدند پیروز شوند. 1-0 شد.

این آمار کم خط حمله یکی از بزرگترین نقاط ضعف تیم دیدیه دشان بود. با توجه به اینکه آنها در مرحله یک چهارم یا نیمه نهایی با حریف قدرتمندی روبرو خواهند شد، این عملکرد ضعیف از خط حمله آنها می تواند باعث حذف آنها از رقابت ها شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی