طارمی آزمون فقط داستان یزدانی و تیلور با 2 برنده!

شادی سردار آزمون و مهدی طارمی پس از پیروزی دیدنی ایران مقابل ولز همچنان سوژه اخبار رسانه هاست.

طارمی آزمون فقط یزدانی و تیلور تاریخ با 2 برنده!

خاص بودن لحظه فرود سردار بر طارمی کمترین اهمیت مبارزه 2 فوق ستاره کشتی فرنگی ایران و آمریکا را ندارد و با اشاره به اینکه این یکی از معدود تکنیک های فرود در جهان است که دو نفر حاضر در عکس در آن حضور دارند. شاد و پیروز مهمتر اینکه لحظاتی پس از خلق این تصویر، مهدی طارمی با فراری دیدنی از سمت چپ پایه گذار گل دوم ایران بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اگرچه یک بار او را از زمین مسابقه خارج کردند، اما آزمون به جعبه سبز بازگشت تا اتفاقی که همه منتظرش بودند را رقم بزند. در دقیقه 64 و زمانی که ایران صاحب یک ضربه کرنر شد، مدیر تلویزیون چهره خسته سردار را با نگاه کردن به اسکوربورد ورزشگاه به تصویر کشید. سپس دوربین روی پای او زوم کرد تا کارگردان پیام خود را مبنی بر مصدومیت مهاجم لورکوزن به بینندگان برساند.


سرویس خبر شماره: 1855780
05 دسامبر 1401 ساعت 22:22 |
12 هزار |

3نقطه نظر

زیباترین فوتبالیست ایرانی در یک مسابقه نمایشی

مهاجم بوشهری که روزهای درخشانی را برای تیم باشگاهی اش پورتو سپری کرده بود، بدون اینکه نامش در بین گلزنان بازی مقابل ولز قرار بگیرد تاثیر خود را نشان داد. پس از فرار تاولناک از قلب دفاع ولز، او با وین هنسی تک به تک شد و توسط ماریو اسکوبار که با کارت قرمز توسط VAR از زمین اخراج شد، از زمین خارج شد. .

مهاجم بوشهری که مانند دیگر هم تیمی هایش جانی در بدن نداشت پس از این گل به شادی بی پایان پرداخت. اما اولین نفری که به سراغش آمد هم تیمی اش در خط حمله بود. سردار آزمون آن را به زمین انداخت و با استفاده از یک فن مانند کشتی گیران حرفه ای این شادی زیبا را توسط عکاسان به تصویر کشید.

طارمی و آزمون که در سال های اخیر زوج هماهنگی را در خط حمله تیم ملی تشکیل داده اند، در برخی دیدارهای حساس و برای استفاده از یک مهاجم هدف، رقابت سختی با دیوید تیلور و حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم جهان دارند. بجنگید با این تفاوت که 2 مهاجم تیم ملی با هم برنده می شوند یا با هم می بازند.

سردار یک دقیقه بعد تعویض شد و در حالی که جمعیت با صدای بلند تشویق می کردند، او به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. انگار تیرک دروازه با مهاجم لورکوزن شوخی کرد. او در بازی با انگلیس و ولز اسکلت فلزی را تکان داد و با بدشانسی زمین را ترک کرد. با این حال خود آزمون و سایر ملی پوشان و هواداران در دل امید به پیروزی داشتند. همسر او در خط حمله تیم ملی و موفق ترین مهاجم این روزهای فوتبال ایران، مهدی طارمی، در زمین ماند تا با انصاری فرد و جهانبخش، نیروهای هجومی ایران را تقویت کند.

طارمی که از راست به چپ و چپ به راست می دوید تا راهی برای باز کردن دروازه ولز بیابد، در نهایت روی شوت از راه دور روزبه چشمی تیمش را دید. گلی که می توانست خیلی زودتر و به جای دقیقه 8+90 به ثمر برسد اما همین موضوع شیرینی پیروزی را دو چندان کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود مصدومیت قبلی، تشدید مصدومیت در تماس با بازیکنان ولزی، حضور کادر پزشکی و حتی دستور کی روش به کریم برای آماده شدن برای حضور در زمین اما سردار این کار را نکرد. نمی خواهم جایگزین شود عطش گلزنی در جام جهانی و تضمین پیروزی تیم ملی او را بر آن داشت تا با آخرین توان بدنی خود برای موفقیت تیم ملی تلاش کند.