طارمی آماده گلزنی مجدد در لیگ قهرمانان است (تصویر)

ستاره ایرانی پورتو در بین 11 بازیکن اصلی تیمش مقابل اتلتیکو مادرید قرار دارد.

طارمی آماده گلزنی مجدد در لیگ قهرمانان است (تصویر)

مهدی طارمی در دو بازی دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرلورکوزن آلمان و کلوب بروژ 4 گل به ثمر رسانده است.

مهدی طارمی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با دریافت دو کارت زرد مقابل اتلتیکو مادرید از بازی اخراج شد، امشب بار دیگر به مصاف شاگردان سیمئونه می رود و امیدوار است عملکرد هفته اول را جبران کند و این بار بدرخشد و مسبب باشد. از تیمش پیروزی


سرویس خبر شماره: 1851363
10 نوامبر 1401 ساعت 20:30
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ستاره ایرانی پورتو که هفته گذشته دو گل مقابل کلوب بروژ به ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین و هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا نیز بود، امشب در تلاش است تا عملکرد چشمگیر دیگری برای تیم پرتغالی داشته باشد و تیمش را به پیروزی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در هفته ششم و پایانی مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 22-2021، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در فهرست بازیکنان خود دارد، در ورزشگاه دو به مصاف اتلتیکو مادرید می رود. ورزشگاه دراگو امشب ساعت 21:15 اسپانیا واقع شده است.

تیم فوتبال پورتو با سه پیروزی متوالی در سه دیدار اخیر لیگ قهرمانان اروپا 9 امتیازی و تیم دوم جدول گروه B است که صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کرده است اما از آن بازمانده است.برد کلوب بروژ با 10 امتیاز بازی امشب مقابل بایرلورکوزن و برتری یاران طارمی باعث برتری آنها خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی