طارمی از روی نیمکت این رویداد را تشویق و هدایت کرد!


سرویس خبر شماره: 1845833
8 اردیبهشت 1401 ساعت 14:44 |
2.8K |

0نقطه نظر

نبی: بی انضباطی را به این تیم ملی نسبت ندهید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی محمدنبی به تشریح اختلافات درون تیمی و وجود درگیری های خاص در اردوی اتریش پرداخت و گفت: الان نمی توان این بحث را به تیم ملی نسبت داد. معمولا این مسائل مربوط به تیم های ملی است. اما در این اردو تعامل، همبستگی و دلبستگی بین بچه ها خوب بود. آقای احسان حاج صفی به عنوان کاپیتان و بزرگان تیم خیلی خوب عمل کردند. هرچند در زمان سرمربیگری آقای اسکوچیچ ناهماهنگی هایی بین بچه ها وجود داشت. اما آنها در این اردو بسیار هماهنگ بودند و در زمین خود را نشان داد.

وی درگیری طارمی و سردار آزمون را تکذیب کرد و گفت: چنین بحثی وجود ندارد. آقایان طارمی، حاج صفی، انصاری فرد و جهانبخش بزرگان تیم هستند و این بازیکنان همبستگی ایجاد می کنند. در این سکانس تعویض وقتی آقای طارمی روی نیمکت آمد با سردار صحبت می کرد و مدام به او می گفت از فضا استفاده کن برو و…; تا این حد بین بازیکنان صمیمیت وجود دارد. شنیدم تصویری منتشر شده بود که می‌گفت هنگام تعویض با هم دست ندادند، اما تا آنجایی که در کنار زمین بودم و طارمی را دیدم، او تشویق به تعویض کاپیتان کرد. حتی اگر فیلم را ببینید، وقتی ایران به گل رسید، طارمی اولین نفری بود که به کنار خط رسید.

نبی افزود: باید از حاشیه ها دور باشیم و به تیم ملی کمک کنیم تا به همبستگی برسد. همه در ایران باید یک صدا و یک دل باشند. نظم و انضباط در تیم ملی حاکم است و بازیکنان اخلاق حرفه ای را رعایت کرده اند. در همه تیم های ملی و اردوها بحث هایی مطرح است اما خوشبختانه در این اردو به نظم و انضباط تیمی و کارهای فنی لطمه ای وارد نشده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نایب رئیس اول فدراسیون درباره حواشی تیم ملی در اردوی اتریش توضیحاتی ارائه کرد.

طارمی از روی نیمکت این رویداد را تشویق و هدایت کرد!