طارمی-بیل من از تو بهترم!

طارمی در آخرین بازی مقابل انگلیس با وجود شکست مقابل ایران، ستاره تیم ملی محسوب می شد. مهاجم ایرانی نه تنها رکورد گلزنی بازیکنان ایرانی در تاریخ جام جهانی را شکست و تنها بازیکنی شد که دو گل به ثمر رساند، بلکه نشان داد که با نرخ گلزنی بالا هر لحظه می تواند زهر خود را بر سر حریفان بریزد. طارمی در آخرین بازی مقابل انگلیس موفق شد با 17 پاس صحیح از مجموع 20 پاس 85 درصد پاس های صحیح خود را ثبت کند و موقعیت گلزنی ایجاد کرد و از 3 شوت در چارچوب خود 2 گل به ثمر رساند. نرخ تبدیل شات 67% یک آمار عالی در نظر گرفته می شود.

ستاره ای که می تواند با گرت بیل در فهرست تیم ملی ایران برابری کند و حتی امیدوار باشد در نقش ناجی ایران ظاهر شود، بدون شک مهدی طارمی است. مهاجم ایرانی پورتو آنقدر در تیم باشگاهی خود گل های حساسی به ثمر رسانده که آمار او را بالاتر از هر ملی پوش ایرانی دیگری قرار داده است.


سرویس خبر شماره: 1855350
آذر 03, 1401 در 21:54 |
6.2 هزار |

1نقطه نظر

دوستی احمد و علی را از بین می برند

طارمی و بیل به عنوان ستاره های ایران و ولز در نشست خبری پیش از بازی با سرمربیان دو تیم حضور یافتند و از انگیزه بالای خود و هم تیمی های خود برای موفقیت صحبت کردند.

تمجید رابرت پیج سرمربی ولز پس از دیدار با آمریکا نشان از نقش ویژه گرت بیل در این تیم دارد. او گفت: “در ولز همه راه ها به بیل ختم می شود. گرت بیل هرگز ما را ناامید نمی کند. او یک بار دیگر ثابت کرد که چه بازیکن بزرگی است و چقدر برای باشگاه مهم است. تیم ولز.” بیل تاکنون در 11 بازی در تورنمنت های مهم 4 گل و 2 پاس گل، 37 شوت و 13 موقعیت به ثمر رسانده است.

علاوه بر این، 35 گل از 41 گل ملی بیل در بازی های رسمی به ثمر رسیده است که نشان می دهد او نقشی کلیدی در تیم ولز بازی می کند. البته این آمار خوب در بازی با آمریکا هم تکرار شد. او در 35 لمس، 22 پاس گل (یک پاس کلید)، یک شوت، دو نبرد هوایی و یک تکل موفق به ثبت رساند تا با امتیاز 7.3 بهترین بازیکن زمین شود.

گرت بیل به عنوان کاپیتان تیم ملی ولز با کوله باری از تجربه، حالا که دیگر در تیم های بزرگ فوتبال اروپا نیست و پیراهن لس آنجلس گلکسی آمریکا را بر تن می کند، به عنوان معروف ترین ستاره ولز به کار خود ادامه می دهد. او پیش از این نیز در مقابل آمریکا نقش ویژه ای داشت و در نهایت از روی نقطه پنالتی در گل تساوی دروازه حریف را باز کرد.

با تفاسیر بالا، رقابت بیل و طارمی در طول بازی بسیار جذاب تر از آن چیزی که روی کاغذ به نظر می رسد خواهد بود. آنها سخت تلاش خواهند کرد تا موفقیت دیگری برای خود و تیم ملی خود کسب کنند و باید دید چه کسانی موفق تر خواهند بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علاوه بر تمامی ستارگانی که از ساعت 13:30 روز جمعه در ورزشگاه احمد بن علی شهر دوحه به زمین می روند و احتمالا نبرد جالبی ارائه خواهند کرد، مهدی طارمی و گرت بیل نیز به مصاف هم خواهند رفت. آف توان را می توان جذاب ترین این بازی دانست، فوتبال دوستان مطرح آسیا و اروپا که هر دو در بازی قبلی تیم های خود گلزنی کردند و حالا خود را برای دومین بازی جام جهانی آماده می کنند.

مهدی طارمی و گرت بیل بعدازظهر جمعه در بازی ایران و ولز رقابت جذابی خواهند داشت.

طارمی-بیل من از تو بهترم!